Marek Salamonowicz – doktor nauk prawnych, adiunkt w Katedrze Prawa Cywilnego II i Prawa Gospodarczego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie; konsultant i ekspert przy Centrum Innowacji i Transferu Technologii UWM oraz Polsko-Amerykańskiej Radzie Współpracy (USPTC); członek Komisji ds. Własności Intelektualnej UWM; absolwent Programu TOP 500 Innovators: Science – Management – Commercialization (Stanford University 2012); autor kilkudziesięciu publikacji z zakresu prawa własności intelektualnej i konkurencji.

Promocja!
Darmowa dostawa - 0 zł!
Promocja!
Darmowa dostawa - 0 zł!
Ustawa o radiofonii i telewizji. Komentarz
Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz, Dobrochna Ossowska-Salamonowicz, Jacek Sobczak, Grzegor...
Wolters Kluwer Polska
Komentarz stanowi kompendium wiedzy o podstawowym dla rynku medialnego akcie prawnym, jakim jest ustawa o radiofonii i telewizji.
142,10 zł
239,00 zł
Więcej

Promocja!
Promocja!
Treść i charakter prawny umowy o prace badawczo-rozwojowe
Marek Salamonowicz
Wolters Kluwer Polska
Z publikacji dowiesz się, jakie są cechy umowy o prace badawczo-rozwojowe, a także jaki może być jej zakres, składniki oraz ograniczenia swobody kontraktowania.
89,60 zł
128,00 zł
Więcej

Promocja!
Promocja!
Prawna regulacja komercjalizacji własności intelektualnej publicznych szkół wyższych
Marek Salamonowicz
Wolters Kluwer Polska
W publikacji ukazano analizę prawnej regulacji zarządzania własnością intelektualną i praktykę w tym zakresie dwudziestu wybranych polskich publicznych szkół wyższych oraz reprezentatywnych ośrodków z USA, Wielkiej Brytanii i Niemiec.
77,70 zł
111,00 zł
Więcej