Wydawnictwo Nieoczywiste
Historia wydawnictwa rozpoczyna się w 2015 roku stawiając sobie za cel wydawanie publikacji polskich jak również i zagranicznych autorów. Wszyscy twórcy piszący pod wydawnictwem nieoczywistym mogą pochwalić się dorobkiem literackim prezentującym wartościowe, niestandardowe i nowatorskie podejście do nauk społecznych takich jak ekonomia, politologia, historia, prawo i inne. Wydawnictwo Nieoczywiste oferuje między innymi podręczniki akademickie i materiały uzupełniające dla studentów.
Nazwa wydawnictwa wzięła się od opublikowanej w 2013 roku dla Wolters Kluwer książki autorstwa Gary'ego Beckera (noblisty z zakresu ekonomii) i Richarda Posnera pod tytułem "Nieoczywistości. Ekonomiczna teoria wszystkiego". Sam wstęp do publikacji napisał prof. Leszek Balcerowicz. To wydarzenie można uznać za zapoczątkowanie oficyny wydawniczej.
Wydawnictwo Nieoczywiste gwarantuje pro...
Historia wydawnictwa rozpoczyna się w 2015 roku stawiając sobie za cel wydawanie publikacji polskich jak również i zagranicznych autorów. Wszyscy twórcy piszący pod wydawnictwem nieoczywistym mogą pochwalić się dorobkiem literackim prezentującym wartościowe, niestandardowe i nowatorskie podejście do nauk społecznych takich jak ekonomia, politologia, historia, prawo i inne. Wydawnictwo Nieoczywiste oferuje między innymi podręczniki akademickie i materiały uzupełniające dla studentów.
Nazwa wydawnictwa wzięła się od opublikowanej w 2013 roku dla Wolters Kluwer książki autorstwa Gary'ego Beckera (noblisty z zakresu ekonomii) i Richarda Posnera pod tytułem "Nieoczywistości. Ekonomiczna teoria wszystkiego". Sam wstęp do publikacji napisał prof. Leszek Balcerowicz. To wydarzenie można uznać za zapoczątkowanie oficyny wydawniczej.
Wydawnictwo Nieoczywiste gwarantuje profesjonalną realizację zamówień dla firm, bibliotek, instytucji jak również i osób prywatnych. Oferowane publikacje to doskonałe kompendium wiedzy dla osób ceniących sobie dokładną i rzetelną wiedzę ekonomiczną.

Konsekwencje rewolucji w prawie wyborczym, czyli jak postawić krzyżyk i dlaczego w kratce

Model biznesu jako wyzwanie dla rachunkowości

Global Financial Reporting

Rachunkowość w Polsce w okresie międzywojennym 1918-1939

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji

Rachunek efektywności inwestycji

Przedsiębiorcy, którzy zmieniają świat

Informacje niefinansowe w sprawozdawczości biznesowej przedsiębiorstw

Nowoczesny audyt wewnętrzny

Podatek dochodowy w systemie rachunkowości

Analiza techniczna

Komunikacja marketingowa

Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business

Nauka o klimacie

Rachunkowość zarządcza w sektorze usług

System rachunkowości w zarządzaniu finansami uczelni publicznych

Psychologiczne aspekty controllingu

Biznes nowych możliwości

Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy

Controlling strategiczny

Prognozowanie w przedsiębiorstwie

Wskaźniki marketingowe

Sukces rynkowy organizacji

Controlling operacyjny

Controlling kosztów

Makroekonomia

Kultura a rozwój

Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi

Money matters

Podstawy zarządzania

Zawód infobroker

Zarządzanie projektami

Wywiad biznesowy

Statystyka dla menedżerów

Business matters

Wprowadzenie do rachunkowości

Rachunek efektywności inwestycji

Statystyka dla menedżerów

Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
