Facebook
Kategorie
Kategorie
Strefa Aplikanta
Promocja dnia

Wydawnictwo Nieoczywiste

Historia wydawnictwa rozpoczyna się w 2015 roku stawiając sobie za cel wydawanie publikacji polskich jak również i zagranicznych autorów. Wszyscy twórcy piszący pod wydawnictwem nieoczywistym mogą pochwalić się dorobkiem literackim prezentującym wartościowe, niestandardowe i nowatorskie podejście do nauk społecznych takich jak ekonomia, politologia, historia, prawo i inne. Wydawnictwo Nieoczywiste oferuje między innymi podręczniki akademickie i materiały uzupełniające dla studentów.

Nazwa wydawnictwa wzięła się od opublikowanej w 2013 roku dla Wolters Kluwer książki autorstwa Gary'ego Beckera (noblisty z zakresu ekonomii) i Richarda Posnera pod tytułem "Nieoczywistości. Ekonomiczna teoria wszystkiego". Sam wstęp do publikacji napisał prof. Leszek Balcerowicz. To wydarzenie można uznać za zapoczątkowanie oficyny wydawniczej. 

Wydawnictwo Nieoczywiste gwarantuje pro...

Historia wydawnictwa rozpoczyna się w 2015 roku stawiając sobie za cel wydawanie publikacji polskich jak również i zagranicznych autorów. Wszyscy twórcy piszący pod wydawnictwem nieoczywistym mogą pochwalić się dorobkiem literackim prezentującym wartościowe, niestandardowe i nowatorskie podejście do nauk społecznych takich jak ekonomia, politologia, historia, prawo i inne. Wydawnictwo Nieoczywiste oferuje między innymi podręczniki akademickie i materiały uzupełniające dla studentów.

Nazwa wydawnictwa wzięła się od opublikowanej w 2013 roku dla Wolters Kluwer książki autorstwa Gary'ego Beckera (noblisty z zakresu ekonomii) i Richarda Posnera pod tytułem "Nieoczywistości. Ekonomiczna teoria wszystkiego". Sam wstęp do publikacji napisał prof. Leszek Balcerowicz. To wydarzenie można uznać za zapoczątkowanie oficyny wydawniczej. 

Wydawnictwo Nieoczywiste gwarantuje profesjonalną realizację zamówień dla firm, bibliotek, instytucji jak również i osób prywatnych. Oferowane publikacje to doskonałe kompendium wiedzy dla osób ceniących sobie dokładną i rzetelną wiedzę ekonomiczną.

RozwińZwiń
Sortuj:
Sposób wyświetlania:
Rachunek efektywności inwestycji

Rachunek efektywności inwestycji

Waldemar Rogowski
Wydawnictwo Nieoczywiste
Książka umożliwia zrozumienie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny efektywności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji oraz kryteriów decyzyjnych metod oceny opłacalności, a także metod analizy ryzyka inwestycji. Wskazuje zalety i wady metod o....
80,09 zł
89,00 zł
Więcej
Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji

David Mattson, H.David Sandler
Wydawnictwo Nieoczywiste
Nowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Davida Mattsona – następcę Sandlera w firmie szkoleniowej Sandler Training. Rewolucyjny program szkolenia sprzedawc....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej
System rachunkowości w zarządzaniu finansami uczelni publicznych

System rachunkowości w zarządzaniu finansami uczelni publicznych

Jacek Kalinowski, Waldemar Gos, Bartłomiej Nita
Wydawnictwo Nieoczywiste
Rozwój cywilizacyjny Polski jest w dużym stopniu determinowany jakością prowadzonych badań naukowych i poziomem kwalifikacji absolwentów szkół wyższych. W związku z tym szczególnego znaczenia nabiera odpowiedzialne zarządzanie instytucjami, które są powołane do prowadzenia tego rodzaju działalności.....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Model biznesu jako wyzwanie dla rachunkowości

Model biznesu jako wyzwanie dla rachunkowości

Jan Michalak, Bogusława Bek-Gaik, Mariusz Karwowski
Wydawnictwo Nieoczywiste
Głównym celem monografii jest wskazanie miejsca modelu biznesu w systemie rachunkowości.Przełom w technologii, przemiany społeczne i zmiany ekonomiczne (konkurencja na światową skalę, swobodny przepływ towarów i kapitału, transformacja zarządzania) oraz środowiskowe (zanieczyszczenie środowiska na....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Global Financial Reporting

Global Financial Reporting

David Alexander, A.Stephen Zeff, Radek Ignatowski
Wydawnictwo Nieoczywiste
The monograph Global Financial Reporting: The Past, Present and Likely Future, one in the series of seven monographs written on the occasion of the 70th anniversary of the Department of Accounting at the University of Lodz, examines the development of financial reporting from various perspectives an....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Rachunkowość w Polsce w okresie międzywojennym 1918-1939

Rachunkowość w Polsce w okresie międzywojennym 1918-1939

Anna Szychta, Sławomir Jędrzejewski, Mikołaj Turzyński
Wydawnictwo Nieoczywiste
Przypadająca w 2018 roku setna rocznica odzyskania przez Polskę niepodległości po 123 latach zaborów stanowiła dla autorów monografii szczególną okazję do podjęcia próby ukazania znaczenia dorobku w zakresie regulacji, praktyki i teorii rachunkowości w Polsce w latach 1918–1939, w okresie tak bardzo....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Przedsiębiorcy, którzy zmieniają świat

Przedsiębiorcy, którzy zmieniają świat

Matthieu Dardaillon, Jonas Guyot
Wydawnictwo Nieoczywiste
Czy firma może jednocześnie mieć pozytywny wpływ na społeczeństwo i przynosić zyski? Coraz więcej mówi się o przedsiębiorczości społecznej lub o społecznym biznesie, ale czy ta tendencja się utrzyma, czy to tylko chwilowa moda? Czy trzeba poznać mechanizmy tradycyjnej przedsiębiorczości zanim rzucim....
35,91 zł
39,90 zł
Więcej
Konsekwencje rewolucji w prawie wyborczym, czyli jak postawić krzyżyk i dlaczego w kratce

Konsekwencje rewolucji w prawie wyborczym, czyli jak postawić krzyżyk i dlaczego w kratce

Wojciech Hermeliński, Beata Tokaj, Anna Godzwon, Artur Adamiec
Wydawnictwo Nieoczywiste
„Książka o konsekwencjach rewolucji w prawie wyborczym stanowiąca znakomity komentarz do wydarzeń z historii stosowania prawa wyborczego, a przede wszystkim do zmian wprowadzonych w ostatnich miesiącach, jest niezwykle potrzebna. Pokazuje bowiem te problemy, na które wyborca musi bardzo bacznie zwra....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business

Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business

Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński
Wydawnictwo Nieoczywiste
Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i mierników, ograniczając naukową dyskusję do minimum i skupia....
71,11 zł
79,00 zł
Więcej
Nowoczesny audyt wewnętrzny
Darmowa dostawa - 0 zł!
Darmowa dostawa - 0 zł!

Nowoczesny audyt wewnętrzny

Robert Moeller
Wydawnictwo Nieoczywiste
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest przeznaczona dla specjalistów zajmujących się wykonywaniem audytów wewnętrznych, kadry zarządzającej przedsiębiorstwami tworzącymi działy audytu oraz dla studentów MBA kształcących się w tej dzied....
143,10 zł
159,00 zł
Więcej
Komunikacja marketingowa

Komunikacja marketingowa

Teresa Taranko
Wydawnictwo Nieoczywiste
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w nie....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej
Analiza techniczna

Analiza techniczna

N.Michael Kahn
Wydawnictwo Nieoczywiste
Analiza techniczna nie jest wróżeniem z fusów czy samospełniającą się przepowiednią. Ta często niedoceniana przez teoretyków dziedzina opiera się na ścisłej analizie, która pozwala zauważyć powtarzalność trendów i umożliwia trafną prognozę przyszłych cen. Koncentruje się na rzeczywistych transakcjac....
67,71 zł
75,24 zł
Więcej
Informacje niefinansowe w sprawozdawczości biznesowej przedsiębiorstw

Informacje niefinansowe w sprawozdawczości biznesowej przedsiębiorstw

Ewa Śnieżek, Joanna Krasodomska, Arleta Szadziewska
Wydawnictwo Nieoczywiste
Celem opracowania jest przedstawienie problematyki raportowania informacji niefinansowych w szerokim kontekście jego rozwoju oraz podkreślenie znaczenia ujawniania informacji niefinansowych we współczesnych raportach biznesowych przedsiębiorstw, ze wskazaniem na potrzebę zmian modelu sprawozdawczośc....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Rachunkowość zarządcza w sektorze usług

Rachunkowość zarządcza w sektorze usług

Justyna Dobroszek, Michał Biernacki, Małgorzata Macuda
Wydawnictwo Nieoczywiste
Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności usługowej, w szczególności marketingowej, turystycznej i leczniczej. Działalność usługowa jest ważnym filarem funkcjonowania współczesnych gospodarek....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Podatek dochodowy w systemie rachunkowości

Podatek dochodowy w systemie rachunkowości

Ewa Walińska, Agnieszka Wencel, Ireneusz Górowski
Wydawnictwo Nieoczywiste
Niniejsza monografia podejmuje zagadnienie podatku dochodowego od osób prawnych, które staje się obecnie coraz bardziej złożone, zwłaszcza w krajach, w których istnieje autonomia prawa bilansowego i podatkowego. Regulacje podatku dochodowego stanowią źródło istotnego ryzyka prowadzonej działalności....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Nauka o klimacie

Nauka o klimacie

Marcin Popkiewicz, Aleksandra Kardaś, Szymon Malinowski
Wydawnictwo Nieoczywiste
Globalne ocieplenie to temat bardzo „gorący”, wywołujący emocje i ożywione dyskusje: od rozmów w gronie znajomych po wystąpienia polityków w ogólnopolskich mediach. W dyskusjach tych napotkać można wiele niezrozumienia, wyobrażeń odległych od stanu wiedzy naukowej i mitów klimatycznych, wypowiadanyc....
53,91 zł
59,90 zł
Więcej
Controlling operacyjny

Controlling operacyjny

Tomasz Wnuk-Pel
Wydawnictwo Nieoczywiste
„Controlling operacyjny” zawiera ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm usługowych, przedsiębiorstw produkcyjnych, firm handlowych i organizacji nienastawionych na zysk. Zarówno....
80,09 zł
89,00 zł
Więcej
Controlling kosztów

Controlling kosztów

Tomasz Wnuk-Pel
Wydawnictwo Nieoczywiste
„Controlling kosztów” zawiera ponad 70 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm usługowych, przedsiębiorstw produkcyjnych, firm handlowych i organizacji nienastawionych na zysk. Zarówno pyt....
80,09 zł
89,00 zł
Więcej
Makroekonomia

Makroekonomia

Olivier Blanchard
Wydawnictwo Nieoczywiste
„Czym jest makroekonomia? Najlepszym sposobem udzielenia odpowiedzi na to pytanie nie jest dostarczenie formalnej definicji, ale zabranie Czytelnika w ekonomiczną podróż po świecie” – pisze autor na pierwszych stronach książki.Polskie wydanie jest tłumaczeniem jednego z najbardziej popularnych pod....
89,10 zł
99,00 zł
Więcej
Kultura a rozwój

Kultura a rozwój

Jerzy Hausner, Anna Karwińska, Jacek Purchla
Wydawnictwo Nieoczywiste
Nasz podręcznik niesie przesłanie, że za fundament ekonomii kultury należy uznać rozwój, a nie rynek. Tylko bowiem w ten sposób można uchwycić związek kultury z gospodarką i jej współczesnymi przemianami strukturalnymi, ale też – szerzej – ze zmianą społeczną. (…)Naszym celem było przygotowanie po....
71,11 zł
79,00 zł
Więcej
Wskaźniki marketingowe

Wskaźniki marketingowe

Robert Kozielski
Wydawnictwo Nieoczywiste
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ic....
89,10 zł
99,00 zł
Więcej
Sukces rynkowy organizacji

Sukces rynkowy organizacji

Robert Kozielski, Agata Mardosz, Agata Matuszewska
Wydawnictwo Nieoczywiste
„Sukces rynkowy organizacji” autorstwa Roberta Kozielskiego, Agaty Mardosz i Agaty Matuszewskiej skłania do zadawania pytań dotyczących mechanizmów budowania przewagi konkurencyjnej i zmusza do zastanowienia się nad celowością systemowego podejścia do zarządzania organizacją. Obok ogromnej porcji te....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Psychologiczne aspekty controllingu

Psychologiczne aspekty controllingu

Marta Nowak
Wydawnictwo Nieoczywiste
Książka ta jest odpowiedzią na zapotrzebowanie zarówno środowiska naukowego, jak i praktyków controllingu, rachunkowości i zarządzania.„Interesariusze controllingu” od wielu lat zwracają uwagę na to, że jest on zagadnieniem interdyscyplinarnym pod względem badawczym oraz wielowymiarowym pod względ....
76,49 zł
85,00 zł
Więcej
Biznes nowych możliwości

Biznes nowych możliwości

Robert Kozielski
Wydawnictwo Nieoczywiste
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły spektakularny sukces. Omówiono w niej elementy nowego, efektywnego podejścia do biznesu, które odpowiada współczesnym uwarunkowaniom bizneso....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy

Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy

Michał Dziekoński, Robert Kozielski
Wydawnictwo Nieoczywiste
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy.Z tej książki dowiesz się: – od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego,– jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy,– jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu pl....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Controlling strategiczny

Controlling strategiczny

Tomasz Wnuk-Pel
Wydawnictwo Nieoczywiste
„Controlling strategiczny” zawiera ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm usługowych, przedsiębiorstw produkcyjnych, firm handlowych i organizacji nienastawionych na zysk. Zarówn....
80,09 zł
89,00 zł
Więcej
Prognozowanie w przedsiębiorstwie

Prognozowanie w przedsiębiorstwie

Paweł Dittmann
Wydawnictwo Nieoczywiste
Prognozowanie to przewidywanie przyszłych zdarzeń, którego celem jest zmniejszenie ryzyka w procesie podejmowania decyzji. W książce przedstawiono obecny stan wiedzy na temat konstruowania prognoz. Omówiono ich znaczenie dla zarządzania oraz sam przebieg procesu prognozowania, skupiając się na takic....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej
Statystyka dla menedżerów

Statystyka dla menedżerów

Anna Bielecka
Wydawnictwo Nieoczywiste
„Statystyka dla menedżerów” jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania. Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z zas....
67,50 zł
75,00 zł
Więcej
Zarządzanie projektami

Zarządzanie projektami

Jerzy Kisielnicki
Wydawnictwo Nieoczywiste
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat złożonych problemów związanych z zarządzaniem projektami. Jest zarówno podręcznikiem akademickim, jak i poradnikiem dla praktyków poruszających się w tym obszarze. Główne zagadnienia to: – projekt i jego charakterystyka, ocena jego skuteczności i efektywn....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej
Wywiad biznesowy

Wywiad biznesowy

Aleksandra Bielska, Paweł Smółka
Wydawnictwo Nieoczywiste
Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem przewagi konkurencyjnej zarządzanej przez siebie organizacji. Niniejsze opracowanie pomyślane zostało jako przys....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej
Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi

Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi

Jerzy Kisielnicki
Wydawnictwo Nieoczywiste
Działania w sektorze badawczo-rozwojowym mają za zadanie tworzenie unikatowych produktów, usług, procesów, w celu zapewnienia innowacyjności organizacji, sektora lub kraju. Książka stanowi źródło kompleksowej wiedzy z zakresu zarządzania takimi projektami. W publikacji poruszono m.in. zagadnienia do....
71,11 zł
79,00 zł
Więcej
Podstawy zarządzania

Podstawy zarządzania

Agnieszka Zakrzewska-Bielawska
Wydawnictwo Nieoczywiste
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem współczesnymi organizacjami. Informacje teoretyczne uzupełnione są o zestaw ćwiczeń. Mają one różnorodną formę, o....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej
Zawód infobroker

Zawód infobroker

Sabina Cisek, Aneta Januszko-Szakiel
Wydawnictwo Nieoczywiste
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja będąca kompleksowym omówieniem infobrokeringu, czyli profesjonalnego, odpłatnego wyszukiwania i opracowywania informacji na zlecenie. Autorzy, specjaliści reprezentujący różne ośrodki akademickie i podmioty gospodarcze, szczegółowo opisują teoretyczne i p....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej
Money matters

Money matters

Elżbieta Jendrych, Halina Wiśniewska
Wydawnictwo Nieoczywiste
The book „Money Matters” covers most topic-related areas of Finance, Banking and Accounting. It is targeted at university students and professionals from intermediate to advanced level of language competence. In addition to texts rich in ESP (English for Specific Purposes) terminology, it gives lear....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Business matters

Business matters

Elżbieta Jendrych, Halina Wiśniewska
Wydawnictwo Nieoczywiste
„Business Matters” covers a variety of business-related topics introducing a wide range of vocabulary as well as providing ample opportunities to practice and master the use of Business English. The list of topics includes: – Company and market structure – Recruitment process and employee motivation....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Wprowadzenie do rachunkowości

Wprowadzenie do rachunkowości

Anna Jaroszczak, Beata Mazuchowska, Ewa Śnieżek, Joanna Stępień-Andrzejewska, Joanna Żuraw...
Wydawnictwo Nieoczywiste
„Wprowadzenie do rachunkowości” to podręcznik i zbiór zadań dotyczące elementów rachunkowości finansowej i zarządczej. Obszerne komentarze wprowadzające i przykłady są dostosowane do wymogów znowelizowanej ustawy o rachunkowości i programu nauczania obowiązującego na polskich uczelniach ekonomicznyc....
67,50 zł
75,00 zł
Więcej
Rachunek efektywności inwestycji

Rachunek efektywności inwestycji

Waldemar Rogowski
Wydawnictwo Nieoczywiste
Książka umożliwia zrozumienie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny efektywności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji oraz kryteriów decyzyjnych metod oceny opłacalności, a także metod analizy ryzyka inwestycji. Wskazuje zalety i wady metod o....
80,09 zł
89,00 zł
Więcej
Statystyka dla menedżerów

Statystyka dla menedżerów

Anna Bielecka
Wydawnictwo Nieoczywiste
Statystyka dla menedżerów jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania. Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z zasto....
71,11 zł
79,00 zł
Więcej
Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

Teresa Taranko
Wydawnictwo Nieoczywiste
Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako konce....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej
Jak zarabiać w internecie

Jak zarabiać w internecie

Tomasz Bonek, Marta Smaga
Wydawnictwo Nieoczywiste
Książka stanowi kompleksowe źródło aktualnej wiedzy na temat tworzenia skutecznych, czyli przynoszących zyski witryn internetowych, a także ich promowania, budowania oglądalności i wizerunku. Jest to również poradnik dotyczący efektywnej promocji firm, organizacji, produktów i osób w sieci za pośred....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej