Szermierka na słowa
Bezpieczeństwo młodzieży
Faszyzm Ostrzeżenie
Sprawniejsze państwo
The Picture of Dorian Gray
Niemiecki dla leniwych Ćwiczenia A1-B2
Polityka wiedzy a współczesne procesy innowacyjne
Datafikacja Gospodarka oparta na danych
Poziom życia a wzrost gospodarczy w Afryce Subsaharyjsk...
Paradoks euro
Zagubiony Świetlik w wersji dwujęzycznej dla dzieci
100 ilustrowanych angielskich idiomów z ćwiczeniami
Dieta SIRT Przepisy
Ogarnij życie
Fair Play w rodzinie
Niemiecki dla leniwych
-20 % Decydujące momenty
Co chce wiedzieć klient?
Key Account Management
Problemy badawcze we współczesnych finansach
Koncepcja preferencyjnego kredytu w zaspokajaniu potrze...
Współczesna scena innowacji.
144 najczęściej używane niemieckie czasowniki
Marketing w twojej firmie
Jak zbudowałem firmę
Pandenomia
100 dni do egzaminu ósmoklasisty
Wygrać dziś, wygrać jutro
Marketing 5.0
Złe decyzje zakupowe
Współczesne wyzwania sprawozdawczości i rewizji finanso...
Ochrona zdrowia publicznego
Semestr europejski jako narzędzie kształtowania polityk...
Kreatywność w biznesie
Nieodkryci przywódcy współczesnej etyki biznesu
Język niemiecki dla opiekunów osób starszych
Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie
Zagubiony Świetlik Das Verlorene Glühwürmchen
1984
I can sing in English
Książki i ebooki Poltext
Poltext to marka powstałego w 2001 roku wydawnictwa MT Biznes. Działalność oficyny od początku skupia się głównie na dostarczaniu pozycji zapewniających solidną dawkę wiedzy. Szczególnie istotnym punktem działalności oficyny są publikacje o tematyce ekonomicznej, prawno-gospodarczej, finansowej, marketingowej, czy PR-owej. Wydawnictwo Poltext stale się jednak rozwija, obecnie w dorobku coraz częściej pojawiają się również książki poruszające współczesne zagadnienia, jak przemysł wysokiej technologii, sztuczna inteligencja, czy gospodarka cyfrowa.
Publikacje wydawnictwa Poltext to głównie poradniki, monografie, pozycje naukowe. Poltext współpracuje z wybitnymi przedstawicielami świata nauki, jak m.in. Andrzej K. Koźmiński, Grzegorz W. Kołodko, Grzegorz Mazurek, Małgorzata Iwanicz-Drozdowska, Lechosław Garbarski, a także z doświadczonymi praktyk...
Poltext to marka powstałego w 2001 roku wydawnictwa MT Biznes. Działalność oficyny od początku skupia się głównie na dostarczaniu pozycji zapewniających solidną dawkę wiedzy. Szczególnie istotnym punktem działalności oficyny są publikacje o tematyce ekonomicznej, prawno-gospodarczej, finansowej, marketingowej, czy PR-owej. Wydawnictwo Poltext stale się jednak rozwija, obecnie w dorobku coraz częściej pojawiają się również książki poruszające współczesne zagadnienia, jak przemysł wysokiej technologii, sztuczna inteligencja, czy gospodarka cyfrowa.
Publikacje wydawnictwa Poltext to głównie poradniki, monografie, pozycje naukowe. Poltext współpracuje z wybitnymi przedstawicielami świata nauki, jak m.in. Andrzej K. Koźmiński, Grzegorz W. Kołodko, Grzegorz Mazurek, Małgorzata Iwanicz-Drozdowska, Lechosław Garbarski, a także z doświadczonymi praktykami biznesu oraz najlepszymi uczelniami na terenie Polski (m.in. z Akademią Leona Koźmińskiego, Szkołą Główną Handlową, Uniwersytetem Jagiellońskim). Książki wydawnictwa Poltext regularnie wygrywają w konkursach na najlepsze publikacje ekonomiczne i biznesowe.
Książki wydawnictwa Poltext w internetowej księgarni Profinfo.pl
Publikacje wydawnictwa Poltext dostępne w naszej internetowej księgarni Profinfo.pl docenią zarówno wykładowcy i studenci, jak również biznesmeni i menadżerowie, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę. W naszej szerokiej ofercie przygotowaliśmy najciekawsze poradniki, książki językowe, pozycje naukowe i monografie, wyselekcjonowane pod kątem merytorycznym i edytorskim, asortyment regularnie uzupełniamy o nowości.