Facebook
Kategorie
Kategorie
Strefa Aplikanta
Promocja dnia

Zarządzanie i marketing

Sortuj:
Sposób wyświetlania:
Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku

Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku

Andrzej Szromnik
Wolters Kluwer Polska
W publikacji w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
84,16 zł
99,00 zł
Więcej
Controlling zarządczy

Controlling zarządczy

Janusz Nesterak
Wolters Kluwer Polska
Autor publikacji dzieli się swoją wiedzą w dziedzinie adaptacji controllingu w przedsiębiorstwach. Przekazuje wnioski płynące z własnych badań ankietowych...
55,20 zł
59,00 zł
Więcej
Nadzór korporacyjny w spółkach Skarbu Państwa

Nadzór korporacyjny w spółkach Skarbu Państwa

Igor Postuła
Wolters Kluwer Polska
W książce przedstawiono funkcjonowanie mechanizmów nadzoru korporacyjnego w spółkach Skarbu Państwa oraz wykazano, w jaki sposób państwowy charakter własności determinuje działanie tych mechanizmów. Atutem publikacji jest zaprezentowanie wyników badań ankietowych przeprowadzonych przez autora wś....
68,00 zł
Więcej
Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych

Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych

Charlene Li
Wolters Kluwer Polska
"Bądź otwarty, bądź przejrzysty, bądź autentyczny" - to mantra współczesnego przywództwa, ale rzadko widać jej faktyczne zastosowanie w firmach. Tradycyjnie biznes opiera się na kontroli i trudno jest zmienić dotychczasowy sposób funkcjonowania wprowadzając otwartość, choć nowy porządek świata tego....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej
Dziedzictwo Druckera. Znaczenie dorobku najwybitniejszego przedstawiciela nauk o zarządzaniu dla współczesnych liderów biznesu

Dziedzictwo Druckera. Znaczenie dorobku najwybitniejszego przedstawiciela nauk o zarządzaniu dla współczesnych liderów biznesu

A.Joseph Maciariello, Craig L. Pearce, Hideki Yamawaki
Wolters Kluwer Polska
"Ta książka przypomina i odświeża wielki dorobek Petera w dziedzinie najlepszych praktyk zarządzania".
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Daj się znaleźć w sieci

Daj się znaleźć w sieci

Heather Lutze
Wolters Kluwer Polska
Daj się znaleźć w sieci i pomnażaj swoje zyski, prowadząc skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach Jesteś początkującym przedsiębiorcą i zastanawiasz się jak w prosty, niedrogi i skuteczny sposób dotrzeć do potencjalnych klientów i w ogóle powiedzieć im o swoim istnieniu? Odpowiedzią mogą....
35,10 zł
39,00 zł
Więcej
Pełne przywództwo. Osiąganie sukcesów we wszystkich aspektach życia

Pełne przywództwo. Osiąganie sukcesów we wszystkich aspektach życia

D.Stewart Friedman
Wolters Kluwer Polska
"Poczwórne zwycięstwo" to wygrana obejmująca równocześnie cztery aspekty życia: pracę, dom, społeczność i samego siebie. Celem tej książki jest wskazanie czytelnikowi krok po kroku drogi jej osiągnięcia. Autor w przystępny i ciekawy sposób prezentuje innowacyjny i zrównoważony model przywództwa, o....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej
Zarządzanie marką
Promocja!
Promocja!

Zarządzanie marką

Jacek Kall, Ryszard Kłeczek, Adam Sagan
Wolters Kluwer Polska
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład z....
43,34 zł
51,00 zł
Więcej
Reputacja przedsiębiorstwa. Tworzenie kapitału zaufania

Reputacja przedsiębiorstwa. Tworzenie kapitału zaufania

Tomasz Dąbrowski
Wolters Kluwer Polska
Ostatni kryzys i skandale finansowe, skupiające na początku XXI wielu uwagę mediów i opinii publicznej, spowodowały drastyczny spadek zaufania do przedsiębiorstw. Aby odzyskać zaufanie swoich interesariuszy, przedsiębiorstwa muszą stać się bardziej wiarygodne. Pomóc im w tym może umiejętnie zarządza....
65,70 zł
73,00 zł
Więcej
Kreacja w reklamie
Promocja!
Promocja!

Kreacja w reklamie

Monika Hajdas, Ryszard Kłeczek, Magdalena Sobocińska
Wolters Kluwer Polska
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno....
38,25 zł
45,00 zł
Więcej
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa. Budowanie zdrowej, efektywnej organizacji

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa. Budowanie zdrowej, efektywnej organizacji

Marcin Żemigała
Wolters Kluwer Polska
Celem tej publikacji jest pokazanie nowej roli przedsiębiorstwa jako organizacji przyjaznej człowiekowi i środowisku naturalnemu.
46,80 zł
52,00 zł
Więcej
Strategie marketingowe na rynku politycznym

Strategie marketingowe na rynku politycznym

Michał Jaśniok
Wolters Kluwer Polska
Osiąganie przewagi na rynku politycznym powinno dokonywać się przez opracowanie i wdrażanie skoordynowanych i dostosowanych do sytuacji politycznej strategii.
65,70 zł
73,00 zł
Więcej
Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu

Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu

Grzegorz Mazurek
Wolters Kluwer Polska
Książka ta stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników - blogów.
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Zarządzanie projektami współfinansowanymi z funduszy publicznych. Planowanie i realizacja

Zarządzanie projektami współfinansowanymi z funduszy publicznych. Planowanie i realizacja

Michał Szwabe
Wolters Kluwer Polska
Książka stanowi praktyczny poradnik dla osób realizujących projekty finansowane ze środków publicznych, w tym projekty współfinansowane z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej.
65,70 zł
73,00 zł
Więcej
Kapitał intelektualny. Spojrzenie z perspektywy interesariuszy

Kapitał intelektualny. Spojrzenie z perspektywy interesariuszy

Stanisław Kasiewicz, Waldemar Rogowski
Wolters Kluwer Polska
Opis sposobów zarządzania kapitałem intelektualnym w polskich firmach oraz wycena i raportowanie o jego wielkości i potencjale.
56,70 zł
63,00 zł
Więcej