Rynek farmaceutyczny
Tylko 34 egz. -55% Prawo farmaceutyczne
W książce przedstawiono podstawowe pojęcia prawa farmaceutycznego.
Tylko 24 egz. -30% Instytucje rynku farmaceutycznego
W publikacji szczegółowo omówiono całość zagadnień systemu prawa farmaceutycznego w Polsce i w Unii Europejskiej, uwzględniając znowelizowane przepisy prawa farmaceutycznego, ustawy refundacyjnej oraz unijnej regulacji badań klinicznych.
Tylko 10 egz. -25% Prawo farmaceutyczne. Komentarz [PRZEDSPRZEDAŻ]
Komentarz do Prawa farmaceutycznego to wyjątkowa pozycja na rynku, stworzona przez ekspertów – prawników i farmaceutów – którzy od lat są związani z rynkiem farmaceutycznym. Autorzy w przystępny sposób, bez zbędnej teorii, prowadzą czytelnika przez zawiłości przepisów, pokazując ich praktyczne zastosowanie.
-15 % Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Tylko 24 egz. -30% Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
-15 % Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
-15 % Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym.
Tylko 24 egz. -30% Prawo farmaceutyczne dla aptek. Część I
Publikacja stanowi kompendium wiedzy na temat zakładania i prowadzenia aptek oraz punktów aptecznych, a także funkcjonowania aptek internetowych w nowych realiach prawnych.
Tylko 12 egz. -25% Prawo farmaceutyczne. Komentarz
Publikacja w przystępny sposób omawia zasady funkcjonowania systemu prawa farmaceutycznego - od badań klinicznych i rejestracji leków po zasady ich wytwarzania, importu, prowadzenia obrotu, reklamy oraz standardy prowadzenia inspekcji.
Tylko 24 egz. -30% MERITUM Prawo farmaceutyczne
Kompleksowe omówienie problematyki związanej z regulacją obrotu produktami leczniczymi, w szczególności przeznaczone dla hurtowni farmaceutycznych i aptek oraz innych podmiotów zajmujących się zawodowo tym obrotem.
Tylko 24 egz. -30% Prawo farmaceutyczne. Komentarz
Tylko 36 egz. -55% Prawo farmaceutyczne dla aptek. Część II
Książka jest kontynuacją publikacji Prawo farmaceutyczne dla aptek. Część I (2017) stanowiącej kompendium wiedzy na temat zakładania i prowadzenia aptek oraz punktów aptecznych, a także funkcjonowania aptek internetowych.
Tylko 12 egz. -25% Prawo farmaceutyczne. Poradnik dla aptek. Część II
Tylko 24 egz. -30% Prawo farmaceutyczne i refundacja leków. Prawo ochrony...
Tylko 24 egz. -55% Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52–64...
Prezentacja zasad reklamy produktów leczniczych zebranych w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne.