Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Akademicka. ekonomia

Sortuj:
Zasady zarządzania

Zasady zarządzania

Dariusz Jemielniak, Andrzej K. Koźmiński, Dominika Latusek-Jurczak
Wolters Kluwer Polska
"Podejmowane w książce zagadnienia są równie silnie osadzone w praktyce, jak i w teorii. Gwarantuje to przyjęta w niej koncepcja metodyczna..."
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Zrozumieć sprawozdanie finansowe

Zrozumieć sprawozdanie finansowe

Gertruda Świderska
Wolters Kluwer Polska
Lektura książki ułatwi porozumiewanie się z bankami, instytucjami finansowymi oraz finansistami. Nauczy czytać sprawozdanie finansowe, interpretować podstawowe wskaźniki, a także rozpoznać wpływ codziennych działań biznesowych na sytuację finansową przedsiębiorstwa.
69,00 zł
Więcej
Rachunkowość zarządcza. Analiza i interpretacja

Rachunkowość zarządcza. Analiza i interpretacja

Dorota Dobija, Małgorzata Kucharczyk
Wolters Kluwer Polska
Sposób i zakres wykorzystywania informacji finansowych przez zarządzających zależy od celów ich pozyskania. Niektóre systemy rachunkowości koncentrują się na dostarczaniu informacji dla celów kontroli, inne zaś służą raczej do wspomagania podejmowania decyzji dotyczących przyszłych działań. Biorąc p....
89,10 zł
99,00 zł
Więcej
Przedsiębiorczość

Przedsiębiorczość

Beata Glinka, Svetlana Gudkova
Wolters Kluwer Polska
"Glinka i Gudkova traktują przedsiębiorczość jako proces równoległy do cyklu życia firmy. Jest to podejście amerykańskie, wypracowane w grupie Babson College i rozpropagowane przez takich autorów, jak Timmons czy Churchill. Jest to pierwszy w literaturze polskiej podręcznik należący do tego nurtu. K....
56,70 zł
63,00 zł
Więcej
Mikroekonometria. Modele i metody analizy danych indywidualnych
Promocja!
Promocja!

Mikroekonometria. Modele i metody analizy danych indywidualnych

Monika Bazyl, Marek Gruszczyński, Monika Książek, Marcin Owczarczuk, Adam Szulc, Arkadiusz...
Wolters Kluwer Polska
Mikroekonometria jest pierwszym w Polsce podręcznikiem analizy mikrodanych dotyczących zagadnień ekonomicznych, finansowych i społecznych. Coraz większy popyt na analizy mikrodanych odnotowuje się w marketingu, w finansach, w zarządzaniu, w badaniach mikro- i makroekonomicznych, a także w innych nau....
40,80 zł
51,00 zł
Więcej
Nowe kierunki w organizacji i zarządzaniu. Organizacje, konteksty, procesy zarządzania

Nowe kierunki w organizacji i zarządzaniu. Organizacje, konteksty, procesy zarządzania

Beata Glinka, Monika Kostera
Wolters Kluwer Polska
Publikacja prezentuje wybrane istotne kierunki i tendencje w naukach o organizacji i zarządzaniu, które są powszechnie znane w Europie i Stanach Zjednoczonych, a z którymi polski czytelnik do tej pory miał ograniczony kontakt.
89,00 zł
Więcej
Geografia ekonomiczna

Geografia ekonomiczna

Jacek Brdulak, Hanna Godlewska-Majkowska, Maciej Gurbała, Kazimierz Kuciński, Marcin Molen...
Wolters Kluwer Polska
W publikacji kompleksowo przedstawiono zagadnienia geografii ekonomicznej w ujęciu łączącym wątki przyrodnicze, społeczne, kulturowe i ekonomiczne, postrzegane zarówno z perspektywy przestrzennej, jak i chronologicznej.
47,20 zł
59,00 zł
Więcej
Rachunkowość finansowa. Podręcznik

Rachunkowość finansowa. Podręcznik

Ewa Walińska
Wolters Kluwer Polska
Struktura i treść podręcznika odpowiadają standardom akademickiego wykładu, a jednocześnie nawiązują do rozwiązań sprawozdawczych i ewidencyjnych wdrażanych przez autorów do praktyki gospodarczej - podczas realizacji projektów w przedsiębiorstwach różnych branż. Wykład zastał opatrzony licznymi przy....
69,00 zł
Więcej
Rachunkowość finansowa. Zbiór zadań

Rachunkowość finansowa. Zbiór zadań

Ewa Walińska
Wolters Kluwer Polska
Publikacja jest zbiorem pytań kontrolnych, testów, zadań i problemów, dotyczących tak ogólnych, jak i szczegółowych zagadnień rachunkowości i sprawozdawczości finansowej, regulowanych przepisami polskiego prawa bilansowego. Zawiera ponadto wskazówki metodyczne, ułatwiające samodzielne analizowanie i....
59,00 zł
Więcej
Zbiór zadań z mikroekonometrii
Promocja!
Promocja!

Zbiór zadań z mikroekonometrii

Marek Gruszczyński, Damian Przekop
Wolters Kluwer Polska
Książka zawiera zadania z mikroekonometrii, bezpośrednio nawiązujące do treści podręcznika Mikroekonometria - pierwszego w Polsce kompendium analizy mikrodanych ekonomicznych, finansowych i społecznych. Dwa wydania podręcznika, z 2010 i 2012 roku, zostały dobrze przyjęte przez studentów, naukowców i....
27,20 zł
34,00 zł
Więcej
Naukowe badanie zjawisk gospodarczych. Perspektywa metodologiczna

Naukowe badanie zjawisk gospodarczych. Perspektywa metodologiczna

Kazimierz Kuciński
Wolters Kluwer Polska
Książka wprowadza w problematykę metodologiczną naukowego badania zjawisk i podmiotów gospodarczych. Pokazuje, czym jest nauka, jakie ma funkcje i jak powinna być uprawiana. Autorzy tłumaczą, na czym polega różnica między potoczną a naukową wiedzą ekonomiczną, a także wskazują, czym różnią się ekspe....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Finanse przedsiębiorstw

Finanse przedsiębiorstw

Teofil Kaczmarek Tadeusz
Wolters Kluwer Polska
W książce omówiona najważniejsze kwestie związane z zarządzaniem finansami przedsiębiorstwa, zgodnie z zasadami obowiązującymi obecnie w Unii Europejskiej. Zaletą opracowania jest pokazanie wzajemnych powiązań między podejmowanymi decyzjami finansowymi oraz zwrócenie uwagi na logikę zdarzeń finansow....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Podstawy zarządzania operacyjnego

Podstawy zarządzania operacyjnego

Zdzisław Jasiński
Wolters Kluwer Polska
Nasilanie się konkurencji na rynku powoduje, że coraz większego znaczenia nabiera umiejętność odpowiedzialnego zarządzania. Aby tak zarządzać, menedżer musi mieć wiedzę o współczesnych systemach wytwarzania oraz dobrze się orientować w związanych z tym zagadnieniach technicznych i socjopsychologiczn....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Zarządzanie w mediach
Promocja!
Promocja!

Zarządzanie w mediach

Tadeusz Kowalski
Wolters Kluwer Polska
W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od mediów długookresowego planowania oraz przewidywania trendów. Autor podejmuje tak istotne zagadnienia jak: zarząd....
33,60 zł
42,00 zł
Więcej
Marketing na rynku międzynarodowym
Promocja!
Promocja!

Marketing na rynku międzynarodowym

Wojciech Grzegorczyk
Wolters Kluwer Polska
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia: w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych,jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalnoś....
40,80 zł
51,00 zł
Więcej
Wykładowca doskonały. Podręcznik nauczyciela akademickiego
Promocja!
Promocja!

Wykładowca doskonały. Podręcznik nauczyciela akademickiego

Andrzej Rozmus
Wolters Kluwer Polska
W modelu uniwersytetu stworzonym przez Wilhelma Humboldta wykładowca był uczonym, który przedstawiał studentom wyniki własnych przemyśleń i eksperymentów. Współcześnie, gdy większość dydaktyków przekazuje słuchaczom wiedzę nabytą, niezwykle ważna staje się technika jej przekazu. Pracownicy naukowo....
40,80 zł
51,00 zł
Więcej
Nowoczesne rozwiązania w logistyce

Nowoczesne rozwiązania w logistyce

Remigiusz Kozłowski, Andrzej Sikorski
Wolters Kluwer Polska
Logistyka należy obecnie do najszybciej rozwijających się dziedzin nauki i praktyki gospodarczej. Rozwój technologiczny w wielu obszarach, między innymi w telekomunikacji i informatyce, doprowadził także do istotnych zmian w logistyce. Współczesny transport i magazynowanie opierają się na nowoczesny....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Podstawowe zagadnienia współczesnej logistyki

Podstawowe zagadnienia współczesnej logistyki

Remigiusz Kozłowski, Andrzej Sikorski
Wolters Kluwer Polska
Logistyka zyskuje coraz większe znaczenie we współczesnej gospodarce. W Polsce, podobnie jak w innych krajach, przedsiębiorstwa i instytucje potrzebują fachowców w tej dziedzinie. Autorzy starali się przekazać skomplikowaną wiedzę z tego zakresu w sposób możliwie najprostszy, charakteryzując naj....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
CSR - doskonalenie relacji społecznych w firmie

CSR - doskonalenie relacji społecznych w firmie

Agata Rudnicka
Wolters Kluwer Polska
Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (Corporate Social Responsibility) to filozofia działania oparta na zasadzie poszanowania interesów wszystkich podmiotów funkcjonujących w organizacji i jej otoczeniu. W książce wyjaśniono pojęcia i zagadnienia z zakresu społecznej odpowiedzia....
59,00 zł
Więcej
Myślenie statystyczne

Myślenie statystyczne

Walenty Ostasiewicz
Wolters Kluwer Polska
W niniejszej książce metody statystyczne potraktowano jako podrzędne wobec ogólnego schematu myślenia, gdyż stanowią one narzędzie myślenia statystycznego.
39,00 zł
Więcej
Współczesna gospodarka światowa
Promocja!
Promocja!

Współczesna gospodarka światowa

Anna Zielińska-Głębocka
Wolters Kluwer Polska
Kompendium wiedzy o najważniejszych przemianach zachodzących w gospodarce Światowej w ostatnich dekadach. W książce omówiono zasady funkcjonowania globalnych rynków finansowych oraz wyzwania stojące przed gospodarką światową. Z publikacji można dowiedzieć się. m.in.: * jak funkcjonują globalne rynki....
40,80 zł
51,00 zł
Więcej
Podstawy ekonometrii i teorii prognozowania
Promocja!
Promocja!

Podstawy ekonometrii i teorii prognozowania

Dorota Witkowska
Wolters Kluwer Polska
Podręcznik zawiera szczegółowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu klasycznej ekonometrii i teorii prognozy, takich jak: * modelowanie zjawisk gospodarczych (pomiar zjawisk gospodarczych oraz specyfikacja i metody doboru zmiennych do modelu, klasyfikacja modeli ekonometrycznych i występującyc....
40,80 zł
51,00 zł
Więcej
Rynek turystyczny. Ekonomiczne zagadnienia turystyki
Promocja!
Promocja!

Rynek turystyczny. Ekonomiczne zagadnienia turystyki

Magdalena Kachniewska, Elżbieta Nawrocka, Agnieszka Niezgoda, Adam Pawlicz
Wolters Kluwer Polska
Zamierzeniem autorów książki jest analiza najbardziej aktualnych zjawisk i tendencji obserwowanych na globalizującym się rynku turystycznym. Uwzględniona w niej zarówno dynamiczne zmiany zachodzące po stronie popytu i podaży turystycznej, jak i najnowsze osiągnięcia myśli ekonomicznej. Ważnym eleme....
33,60 zł
42,00 zł
Więcej
Innowacyjna bankowość internetowa. Bank Web 2.0

Innowacyjna bankowość internetowa. Bank Web 2.0

Elżbieta Guzek, Emil Ślązak
Wolters Kluwer Polska
Książka jest pierwszą publikacją na rynku wydawniczym w Polsce, która zawiera tak kompleksową i wszechstronną analizę nowego wymiaru funkcjonowania bankowości internetowej w ramach tzw. modelu Web 2.0. Autorzy książki przedstawiają najistotniejsze uwarunkowania i mechanizmy wdrożeń różnorodnych....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Wynagrodzenia - praktyczne sposoby rozwiązywania problemów
Promocja!
Promocja!

Wynagrodzenia - praktyczne sposoby rozwiązywania problemów

Stanisława Borkowska
Wolters Kluwer Polska
Jedyna na polskim rynku wydawniczym publikacja pozwalająca prześledzić wszystkie etapy tworzenia oraz usprawniania systemu wynagrodzeń. Zbudowanie systemu wynagrodzeń, który byłby dopasowany do strategii, struktury i kultury firmy oraz skutecznie motywował pracowników, nie jest sprawą łatwą. Nie....
47,20 zł
59,00 zł
Więcej
Podstawy inżynierii finansowej
Promocja!
Promocja!

Podstawy inżynierii finansowej

Andrzej Szopa
Wolters Kluwer Polska
Podstawowym celem inżynierii finansowej jest zarządzanie ryzykiem finansowym wynikającym ze zmienności zewnętrznych przepływów pieniężnych przedsiębiorstwa. Pojawianie się nowych źródeł ryzyka wymaga poszukiwania skutecznych metod i instrumentów zarówno transferu ryzyka, jak i wykorzystywania ryzyka....
33,60 zł
42,00 zł
Więcej
Finanse międzynarodowe
Promocja!
Promocja!

Finanse międzynarodowe

Jerzy Jakubczyc
Wolters Kluwer Polska
Książka jest podręcznikiem akademickim do przedmiotu finanse międzynarodowe oraz przedmiotów zbliżonych. Porusza problematykę kursów walutowych dla: rynku forex,kontraktów forward, futures oraz swap,opcji europejskiej oraz opcji amerykańskiej.W książce uwzględniono również wątek teoretyczny,....
40,80 zł
51,00 zł
Więcej
Zarządzanie wiedzą
Promocja!
Promocja!

Zarządzanie wiedzą

Dariusz Jemielniak, Andrzej K. Koźmiński
Wolters Kluwer Polska
Podręcznik zawiera omówienie współczesnych koncepcji zarządzania wiedzą i pojęć z nim związanych. Prezentuje przegląd aktualnego stanu nauki w tej dziedzinie. Książka adresowana jest zarówno do studentów, jak i praktyków biznesu. Każdy rozdział składa się z części teoretycznej, przykładu z praktyki....
40,80 zł
51,00 zł
Więcej
Marketing usług
Promocja!
Promocja!

Marketing usług

Anna Czubała, Agata Jonas, Tomasz Smoleń, W.Jan Wiktor
Wolters Kluwer Polska
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak....
34,40 zł
43,00 zł
Więcej
Polityka makroekonomiczna w warunkach kryzysu i jej wpływ na gospodarkę

Polityka makroekonomiczna w warunkach kryzysu i jej wpływ na gospodarkę

Zofia Dach
Wolters Kluwer Polska
Książka wpisuje się w niezwykle aktualny i ważny nurt w dziedzinie literatury ekonomicznej, podejmując temat oceny skuteczności narzędzi polityki makroekonomicznej w stabilizowaniu gospodarek, a także łagodzeniu skutków kryzysu gospodarczego w dobie globalizacji. Dokonano w niej między innymi analiz....
49,00 zł
Więcej
Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie

Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie

Józef Penc
Wolters Kluwer Polska
Książka Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie przedstawia najważniejsze aspekty zachowania człowieka w organizacji, a jej celem jest udzielenie menedżerom merytorycznego wsparcia w rozwijaniu umiejętności kierowania ludźmi. Zdaniem autora, w najbliższych latach umiejętność ta stanie się atute....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Podręcznik do bankowości. Rynki, regulacje, usługi
Promocja!
Promocja!

Podręcznik do bankowości. Rynki, regulacje, usługi

Wiktor Cwynar, Wiktor Patena
Wolters Kluwer Polska
Niniejszy podręcznik jest dostosowany do formy i zawartości standardowego kursu bankowości realizowanego na większości uczelni ekonomicznych.
40,80 zł
51,00 zł
Więcej
Zarządzanie strategiczne w samorządach lokalnych

Zarządzanie strategiczne w samorządach lokalnych

Henryk Gawroński
Wolters Kluwer Polska
Podstawę publikacji stanowią rzetelne studia literaturowe i analiza źródeł prawa, wsparte analizą strategii rozwoju lokalnego w badanych gminach i powiatach, badaniami ankietowymi oraz obserwacjami własnymi autora i rozmowami sondażowymi z przedstawicielami władz lokalnych.
63,00 zł
Więcej
Analiza problemów biznesowych
Promocja!
Promocja!

Analiza problemów biznesowych

Marian Moszoro
Wolters Kluwer Polska
Istotą zarządzania przedsiębiorstwami jest podejmowanie decyzji. Studiujący zarządzanie strategiczne, marketing i finanse przygotowują się do tego, poznając liczne teorie i modele oraz ilustrujące ich znaczenie przykłady, A jednak, czy można przygotować się do podejmowania decyzji bez rozwiązywania....
43,20 zł
54,00 zł
Więcej
Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie

Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie

Mariusz Hofman, Elżbieta Skrzypek
Wolters Kluwer Polska
Książka jest zbiorem cennych wskazówek dla kadry zarządzającej firm, menedżerów wszystkich szczebli, a także bogatym źródłem wiedzy dla studentów kierunków związanych z zarządzaniem.
59,00 zł
Więcej
Organizacje i archetypy

Organizacje i archetypy

Monika Kostera
Wolters Kluwer Polska
"Organizacje, twory ludzkie i dla ludzi, składają się nie tylko z bytów materialnych, lecz również pochodzących ze sfery ducha. Jak poradzili sobie z tą sferą, jakie postawy może i powinno przyjąć wobec nich zarządzanie? Duchowość jest potrzebą ludzką, coraz częściej rozpoznawaną i docenianą także w....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Zarządzanie strategiczne organizacjami non profit w Polsce

Zarządzanie strategiczne organizacjami non profit w Polsce

Jarosław Domański
Wolters Kluwer Polska
Książka jest pierwszą polską publikacją na temat zarządzania strategicznego w organizacjach non profit. Autor analizuje proces tworzenia strategii uwzględniający specyfikę tego sektora i przedstawia własny model mający na celu zwiększenie efektywności zarządzania. Książka obejmuje:zarys charaktery....
96,60 zł
Więcej
Ład korporacyjny

Ład korporacyjny

Dorota Dobija, Izabela Koładkiewicz
Wolters Kluwer Polska
Ład korporacyjny to system, który równoważy oczekiwania członków organizacji i ich samolubne zachowania.
75,51 zł
83,90 zł
Więcej
Modelowanie zmienności i ryzyka. Metody ekonometrii finansowej

Modelowanie zmienności i ryzyka. Metody ekonometrii finansowej

Małgorzata Doman, Ryszard Doman
Wolters Kluwer Polska
Przystępna forma wykładu wsparta dużą liczbą przykładów modelowania rzeczywistych szeregów z polskiego rynku finansowego umożliwi czytelnikowi zdobycie i utrwalenie konkretnych praktycznych umiejętności.
49,00 zł
Więcej
Ubezpieczenia osobowe

Ubezpieczenia osobowe

Bożena Adamczyk-Kloczkowska, Joanna Owczarek, Maria Szczur, Ewa Wierzbicka
Wolters Kluwer Polska
Książka dotyczy ubezpieczeń osobowych, zarówno gospodarczych, jak i społecznych.
49,00 zł
Więcej
Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę