Facebook
Kategorie
Kategorie
Strefa Aplikanta
Promocja dnia

Handel elektroniczny

Sortuj:
Sposób wyświetlania:
Czujesz? czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet

Czujesz? czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet

Katarzyna Pawlikowska, Marek Poleszak
CeDeWu
Celem publikacji „CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowania....
37,80 zł
42,00 zł
Więcej
Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Marcin Żukowski
Helion
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale konieczno....
35,91 zł
39,90 zł
Więcej
Funkcjonowanie organizacji w wirtualnym świecie

Funkcjonowanie organizacji w wirtualnym świecie

Sylwia Wojciechowska-Filipek
CeDeWu
Technologia informacyjno-komunikacyjna zawsze miała silny wpływ na organizacje i społeczeństwo. Prawdziwą rewolucję przyniósł jednak Internet, bowiem umożliwił funkcjonowanie w cyberprzestrzeni organizacji, które coraz chętniej przenoszą pewne obszary swojej działalności do wirtualnego świata. Przen....
50,40 zł
56,00 zł
Więcej
Marketing Automation Revolution

Marketing Automation Revolution

Grzegorz Błażewicz
Wydawnictwo Naukowe PWN
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW pages, in mobile apps, maps, or transaction systems. A....
71,11 zł
79,00 zł
Więcej
E-commerce Strategia Zarządzanie Finanse

E-commerce Strategia Zarządzanie Finanse

Justyna Skorupska
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
140 sekretów Mistrza Sprzedaży

140 sekretów Mistrza Sprzedaży

Arkadiusz Bednarski
Helion
40 nowych sekretów! Przeczytaj, zapamiętaj i stosuj! Nie ma znaczenia, czy jesteś początkującym sprzedawcą czy doświadczonym weteranem — ta krótka, konkretna książka z pewnością Ci się przyda. Oto 137 sekretów mistrza sprzedaży. Twój niezbędnik, zbiór najlepszych wskazówek dla skutecznego handlowca.....
31,42 zł
34,90 zł
Więcej
Skuteczna sprzedaż Model który zwiększy Twoje zyski

Skuteczna sprzedaż Model który zwiększy Twoje zyski

Maciej Sasin
Helion
12 aspektów skutecznej sprzedaży To nie jest kolejna teoretyczna książka o sprzedaży, chociaż jest skierowana właśnie do ludzi związanych z sprzedażą. Ta publikacja dotyka kluczowych obszarów i kompetencji stojących za technikami i strategiami od wieków stosowanymi w sprzedaży. Jej autor — socjolog,....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
70 sposobów na rozkochanie klienta w Twoim e-biznesie

70 sposobów na rozkochanie klienta w Twoim e-biznesie

Paweł Krzyworączka
Helion
Klient. Czyż nie jest to najpiękniejsze słowo na świecie? E-przedsiębiorco! Skoro prowadzisz swój biznes w sieci, to z pewnością wiesz, jakie są niezbędne składowe Twojego sukcesu: to świetny produkt, sprawny marketing, no i oczywiście dobrze napisane oprogramowanie, dzięki któremu klient będzie móg....
35,91 zł
39,90 zł
Więcej
Kocia sprzedaż czyli czego możemy nauczyć się od sprytnej kotki

Kocia sprzedaż czyli czego możemy nauczyć się od sprytnej kotki

Arkadiusz Bednarski
Helion
Spójrz na swoją pracę... okiem oswojonego drapieżnika! Arkadiusz Bednarski jest handlowcem. Z natury, praktyki i pasji. Sprzedawaniu poświęcił ponad dwadzieścia lat swego życia, siedemnaście lat szkolenia młodych sprzedawców oraz mnóstwo czasu na pisanie bestsellerowych książek. Wszystkie publikacje....
35,10 zł
39,00 zł
Więcej
Dostosuj się lub giń

Dostosuj się lub giń

Luiza Bachórzewska
Helion
Zaprojektuj swój mobilny biznes Jak każdy inny rynek, także rynek aplikacji mobilnych wymaga od uczestnika zrozumienia, odpowiedniego nastawienia, strategii i planu działania. Można na nim zarobić fortunę, ale można też stracić mnóstwo pieniędzy. Aby uniknąć porażki, trzeba opanować tajniki tworzeni....
40,40 zł
44,90 zł
Więcej
Marketing doświadczeń w internecie

Marketing doświadczeń w internecie

Agnieszka Kacprzak
C.H. Beck
Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie....
80,09 zł
89,00 zł
Więcej
Swobodny przepływ audiowizualnych usług medialnych na żądanie w Unii Europejskiej
Darmowa dostawa - 0 zł!
Darmowa dostawa - 0 zł!

Swobodny przepływ audiowizualnych usług medialnych na żądanie w Unii Europejskiej

Katarzyna Klafkowska-Waśniowska
Wolters Kluwer Polska
Kompleksowe opracowanie dotyczące tzw. usług nielinearnych, czyli nowych form oferowania audycji audiowizualnych traktowanych jako konkurencyjne w stosunku do telewizji.
103,20 zł
129,00 zł
Więcej
E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy

E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy

Jarosław Królewski, Paweł Sala
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca techn....
71,11 zł
79,00 zł
Więcej
Technologie mobilne w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw

Technologie mobilne w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw

Barbara Ocicka
Wydawnictwo Naukowe PWN
Technologie mobilne w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw Unikatowe opracowanie dotyczące najnowszych trendów w rozwoju technologii mobilnych w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw, poparte konkretnymi studiami przypadków dobrych praktyk. Podstawową wartością książki, opracowanej przez zesp....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej
Digital Business i E-Commerce Management
Darmowa dostawa - 0 zł!
Darmowa dostawa - 0 zł!

Digital Business i E-Commerce Management

Dave Chaffey
Wydawnictwo Naukowe PWN
Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy? Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu? Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie? „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” to źródło odp....
143,10 zł
159,00 zł
Więcej
Narzędzia Google dla e-commerce

Narzędzia Google dla e-commerce

Krzysztof Marzec
Helion
E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce! Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google’em skutecznie współpracować, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego? Bo ta wyszu....
35,91 zł
39,90 zł
Więcej
Jak zarabiać w internecie

Jak zarabiać w internecie

Tomasz Bonek, Marta Smaga
Wydawnictwo Nieoczywiste
Książka stanowi kompleksowe źródło aktualnej wiedzy na temat tworzenia skutecznych, czyli przynoszących zyski witryn internetowych, a także ich promowania, budowania oglądalności i wizerunku. Jest to również poradnik dotyczący efektywnej promocji firm, organizacji, produktów i osób w sieci za pośred....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Wyłączenie odpowiedzialności cywilnoprawnej dostawców usług sieciowych za treści użytkowników
Promocja!
Promocja!

Wyłączenie odpowiedzialności cywilnoprawnej dostawców usług sieciowych za treści użytkowników

Katarzyna Gęsicka Daria
Wolters Kluwer Polska
W prezentowanej monografii przedstawiono m.in.:rozważania na temat prawa właściwego dla odpowiedzialności dostawców usług sieciowych za treści użytkowników,regulacje dotyczące wyłączenia odpowiedzialności dostawców usług sieciowych w Unii Europejskiej,zasady odpowiedzialności dostawców usług si....
72,25 zł
85,00 zł
Więcej
Elektroniczne instrumenty płatnicze a bezpieczeństwo uczestników rynku finansowego

Elektroniczne instrumenty płatnicze a bezpieczeństwo uczestników rynku finansowego

Damian Cyman
Wolters Kluwer Polska
W książce dokonano szerokiej analizy prawnej elektronicznych instrumentów płatniczych, przedstawiono ich charakterystykę i występujące problemy definicyjne. Opracowanie ukazuje m.in. takie zagadnienia, jak: licencjonowanie prowadzenia działalności gospodarczej związanej z wydawaniem elektroniczny....
85,00 zł
Więcej
Handel elektroniczny. Bariery prawne

Handel elektroniczny. Bariery prawne

Dominik Lubasz
Wolters Kluwer Polska
?Monografia [?] Handel elektroniczny. Bariery prawne stanowi oryginalne opracowanie naukowe, które w sposób kompleksowy przedstawia zagadnienia związane z handlem elektronicznym. Autor z powodzeniem omawia zarówno zagadnienia techniczne (informatyczne), ekonomiczne i w końcu prawne związane z e-comm....
89,10 zł
99,00 zł
Więcej
Odpowiedzialność deliktowa pośredniczących dostawców usług internetowych. Analiza prawnoporównawcza
Promocja!
Promocja!

Odpowiedzialność deliktowa pośredniczących dostawców usług internetowych. Analiza prawnoporównawcza

Marcin Z. Zieliński
Wolters Kluwer Polska
.. Monografi a jest pierwszym wydanym w jezyku polskim opracowaniem, w którym kompleksowo omówiono zagadnienie odpowiedzialnosci deliktowej dostawców uslug swiadczonych droga elektroniczna. Uslugi te charakteryzuja sie tym, ze ich swiadczenie jest mozliwe wylacznie za pomoca sieci komputerowych, w s....
72,25 zł
85,00 zł
Więcej
Sklepy internetowe. Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów

Sklepy internetowe. Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów

Marzena Feldy
Wolters Kluwer Polska
Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka: omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakup....
51,00 zł
Więcej
Naruszenie obowiązków informacyjnych banków w prawie umów konsumenckich

Naruszenie obowiązków informacyjnych banków w prawie umów konsumenckich

Edyta Rutkowska-Tomaszewska
Wolters Kluwer Polska
Publikacja stanowi pierwszą na rynku pozycję, która w sposób kompeksowy prezentuje niezwykle aktualną problematykę obowiązków informacyjnych nakładanych na banki w zakresie świadczenia usług bankowych.
56,70 zł
63,00 zł
Więcej
Studia i Analizy Sądu Najwyższego. TOM III

Studia i Analizy Sądu Najwyższego. TOM III

Krzysztof Ślebzak, Włodzimierz Wróbel
Wolters Kluwer Polska
Seria wydawnicza "Studia i Analizy Sądu Najwyższego" ma na celu prezentację opracowań przygotowanych w ramach działalności Biura Studiów i Analiz Sądu Najwyższego ...
46,80 zł
52,00 zł
Więcej
Umowy elektroniczne w prawie prywatnym międzynarodowym

Umowy elektroniczne w prawie prywatnym międzynarodowym

Jacek Gołaczyński
Wolters Kluwer Polska
Problematyka umów zawieranych za pośrednictwem środków elektronicznego porozumiewania się na odległość.
33,26 zł
36,96 zł
Więcej