Facebook
Kategorie
Kategorie MENU
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.
Strefa Zniżek

Content marketing

Sortuj:
Sposób wyświetlania:
Komunikacja marketingowa

Komunikacja marketingowa

Teresa Taranko
Wydawnictwo Nieoczywiste
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w nie....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej
Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Marcin Żukowski
Helion
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale konieczno....
35,91 zł
39,90 zł
Więcej
Innowacje w biznesie

Innowacje w biznesie

Agnieszka Dejnaka, Aniela Styś
Difin
Książka dotyczy procesu znaczącego w rozwoju gospodarczym i społecznym. Innowacje stały się desygnatem współczesnych czasów i obejmują bardzo szeroki zakres: od wpływu na efekty gospodarowania do korzystnych zmian społecznych. Z punktu widzenia biznesu są znaczącą kompetencją, stanowiąc kluczowy zas....
58,50 zł
65,00 zł
Więcej
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska
CeDeWu
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap proce....
30,60 zł
34,00 zł
Więcej
Zarządzanie i planowanie marketingowe

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski
Wydawnictwo Naukowe PWN
Podręcznik akademicki do zarządzania i planowania marketingowego, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, stanowiący również znakomity poradnik dla praktyków.
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Content marketing i social media

Content marketing i social media

Barbara Stawarz-García
Wydawnictwo Naukowe PWN
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiają....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Rework

Rework

Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Helion
Mamy dwudziesty pierwszy wiek, więc w drodze do osiągnięcia biznesowego sukcesu nie oglądaj się na święte krowy, tylko zdaj się na niekonwencjonalną wiedzę i doświadczenie założycieli firmy 37signals. Nie używają oni żargonu charakterystycznego dla biznesowych doradców czy absolwentów studiów MBA. O....
40,40 zł
44,90 zł
Więcej
Zarządzanie treścią

Zarządzanie treścią

Casey Meghan
Helion
Strategia zarządzania treścią pozwala na przekazywanie odpowiednich treści we właściwym czasie, we właściwej formie i z właściwych powodów. Niejednokrotnie stanowi to warunek powodzenia różnych przedsięwzięć i jest koniecznym elementem taktyki przedsiębiorstw. Przemyślana strategia jest szczególnie....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Marketing internetowy w turystyce

Marketing internetowy w turystyce

CeDeWu
JAK ZWIĘKSZYĆ LICZBĘ KLIENTÓW I ZMAKSYMALIZOWAĆ ZYSK SWOJEGO OBIEKTU HOTELARSKIEGO! Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketing....
72,00 zł
80,00 zł
Więcej
Skuteczne social media Prowadź działania osiągaj zamierzone efekty

Skuteczne social media Prowadź działania osiągaj zamierzone efekty

Anna Miotk
Helion
Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na t....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
SEO & SEM Przewodnik dla zaawansowanych po Webmarketingu

SEO & SEM Przewodnik dla zaawansowanych po Webmarketingu

CeDeWu
Search engine optymalization (SEO), czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, to zbiór metod, dzięki którym witryna internetowa pojawia się wśród pierwszych wyników pokazywanych przez przeglądarkę Google czy Bing. SEO jest więc podstawowym czynnikiem sukcesu w każdej działalności w sieci - od osob....
89,10 zł
99,00 zł
Więcej
Digital Business i E-Commerce Management
Darmowa dostawa - 0 zł!
Darmowa dostawa - 0 zł!

Digital Business i E-Commerce Management

Dave Chaffey
Wydawnictwo Naukowe PWN
Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy? Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu? Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie? „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” to źródło odp....
143,10 zł
159,00 zł
Więcej
Rewolucja z Marketing Automation

Rewolucja z Marketing Automation

Grzegorz Błażewicz
Wydawnictwo Naukowe PWN
Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w a....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej
Pamiętnik Adwokata

Pamiętnik Adwokata

Rafał Chmielewski
Helion
Skuteczny marketing to warunek sukcesu kancelarii prawnej. Banał? Oczywiście, że tak. Dzisiaj. Bo jeszcze kilka lat temu wielu prawnikom aktywne wychodzenie do klienta nie wydawało się potrzebne. Kontakty, polecenia — tak. Promocja, w dodatku internetowa? Niekoniecznie. Dziś wszystko się zmieniło. B....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Video marketing nie tylko na YouTube

Video marketing nie tylko na YouTube

Magdalena Daniłoś
Helion
Obraz wart więcej niż tysiąc słów Tworzenie treści video jeszcze nigdy nie było takie proste! Dziś każdy może przecież nakręcić film zwykłym smartfonem, a znaczenie przekazu video w budowaniu świadomości marki jest nieprzecenione. To olbrzymie pole do popisu dla kreatywnego marketera. Czujesz to? Cz....
35,91 zł
39,90 zł
Więcej
E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy

E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy

Jarosław Królewski, Paweł Sala
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca techn....
71,11 zł
79,00 zł
Więcej
Jak zarabiać w internecie

Jak zarabiać w internecie

Tomasz Bonek, Marta Smaga
Wydawnictwo Nieoczywiste
Książka stanowi kompleksowe źródło aktualnej wiedzy na temat tworzenia skutecznych, czyli przynoszących zyski witryn internetowych, a także ich promowania, budowania oglądalności i wizerunku. Jest to również poradnik dotyczący efektywnej promocji firm, organizacji, produktów i osób w sieci za pośred....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Zarządzanie w mediach
Promocja!
Promocja!

Zarządzanie w mediach

Tadeusz Kowalski
Wolters Kluwer Polska
W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od mediów długookresowego planowania oraz przewidywania trendów. Autor podejmuje tak istotne zagadnienia jak: zarząd....
33,60 zł
42,00 zł
Więcej
Daj się znaleźć w sieci

Daj się znaleźć w sieci

Heather Lutze
Wolters Kluwer Polska
Daj się znaleźć w sieci i pomnażaj swoje zyski, prowadząc skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach Jesteś początkującym przedsiębiorcą i zastanawiasz się jak w prosty, niedrogi i skuteczny sposób dotrzeć do potencjalnych klientów i w ogóle powiedzieć im o swoim istnieniu? Odpowiedzią mogą....
35,10 zł
39,00 zł
Więcej
Sklepy internetowe. Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów
Promocja!
Promocja!

Sklepy internetowe. Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów

Marzena Feldy
Wolters Kluwer Polska
Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka: omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakup....
40,80 zł
51,00 zł
Więcej
Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem
Archiwum
Archiwum

Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem

Meerman Scott David
Wolters Kluwer Polska
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji? We współczesnym coraz szybszym....
Więcej