Facebook
Kategorie
Kategorie
Strefa Aplikanta
Rabat -50%
Koronawirus a prawo Koronawirus a prawo

Komunikacja w firmie

Sortuj:
Sposób wyświetlania:
Jakość w Agile.

Jakość w Agile.

Rafał Stańczak, Karolina Zmitrowicz
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka Jakość w Agile została w całości poświęcona szeroko rozumianej tematyce zarządzania jakością w zwinnych projektach IT – od organizacji procesów jakościowych, przez różne podejścia, aż po konkretne narzędzia i techniki wspierające zarządzanie jakością. Na początku autorzy skupiają uwagę na ku....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej
Kształtowanie kapitału społecznego organizacji

Kształtowanie kapitału społecznego organizacji

Justyna Berniak-Woźny, Elżbieta Jędrych
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autorki skupiły się na problematyce kapitału społecznego wewnatrz organizacji przyjmując definicję, w której kapitał społeczny rozumiany jest jako całość sieci wartości społecznych i norm determinujących relacje międzyludzkie umożliwiające osiągnięcie efektu współpracy. Fundamentem tej całości jest....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Komunikacja marketingowa

Komunikacja marketingowa

Teresa Taranko
Wydawnictwo Nieoczywiste
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w nie....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej
Badania jakościowe metody i zastosowania

Badania jakościowe metody i zastosowania

Mirosława Kaczmarek, Iwona Olejnik, Agnieszka Springer
CeDeWu
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wia­rygodna i szybko d....
49,50 zł
55,00 zł
Więcej
Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży

Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży

Grzegorz Radłowski
CeDeWu
Książka łączy jakościowy opis praktyk w zarządzaniu zespołami sprzedaży z perspektywą nauk o zarządzaniu. Możemy znaleźć w niej perspektywę badacza i jego obraz rytualnego zarządzania w zarządzaniu zespołami sprzedaży, uchwyconego za pomocą długotrwałych badań metodami jakościowymi, głównie w oparci....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Praktyczny poradnik networkingu Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone

Praktyczny poradnik networkingu Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone

Turniak Grzegorz, Antosiewicz Witold
Helion
Biznes międzyludzkich relacji Otaczająca nas zewsząd technologia umożliwia zminimalizowanie osobistego udziału człowieka w różnego typu aktywnościach zawodowych. Wiele spraw załatwianych jest automatycznie albo bez konieczności spotykania się - wystarczą suche, zdawkowe maile. Wydawałoby się, że ten....
33,31 zł
37,00 zł
Więcej
Innowacje w biznesie

Innowacje w biznesie

Agnieszka Dejnaka, Aniela Styś
Difin
Książka dotyczy procesu znaczącego w rozwoju gospodarczym i społecznym. Innowacje stały się desygnatem współczesnych czasów i obejmują bardzo szeroki zakres: od wpływu na efekty gospodarowania do korzystnych zmian społecznych. Z punktu widzenia biznesu są znaczącą kompetencją, stanowiąc kluczowy zas....
58,50 zł
65,00 zł
Więcej
Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania

Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania

Urszula Gros
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka przedstawia, jak skutecznie porozumiewać się, zwiększać satysfakcję z pracy, efektywnie włączyć się w wykonywanie celu grupowego i unikać błędnej interpretacji otaczającego środowiska czyli jak zostać doskonałym liderem, menedżerem lub pracownikiem. Pozycja prezentuje następujące zagadnienia....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Podstawy zarządzania organizacjami
Darmowa dostawa - 0 zł!
Darmowa dostawa - 0 zł!

Podstawy zarządzania organizacjami

W.Ricky Griffin
Wydawnictwo Naukowe PWN
Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika, z którego skorzystały już ponad dwa miliony studentów przygotowujących się do kariery w biznesie. Autor zachowując wszystkie zasadnicze treści kompleksowej publikacji, które w przeszłości zdecydowały o jej sukcesie, dodał wiele nowych elementów i u....
116,10 zł
129,00 zł
Więcej
Kultura biznesu Normy i formy
Promocja!
Promocja!

Kultura biznesu Normy i formy

Irena Kamińska-Radomska
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kultura biznesu jest szerokim zagadnieniem dotyczącym zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych. Jest pojęciem rozleglejszym niż etykieta. Etykieta to jedynie zbiór zasad, właściwych zachowań w życiu zawodowym i społecznym. Jest międzynarodowo uznanym systemem kurtuazji, który służy tworzeniu, utrzy....
39,21 zł
49,00 zł
Więcej
Analiza konwersacji dyskursu i dokumentów

Analiza konwersacji dyskursu i dokumentów

Tim Rapley
Wydawnictwo Naukowe PWN
Praktyczny przewodnik przybliżający metody badania języka używanego w różnych kontekstach: oficjalnych dokumentach, zwykłych rozmowach, wywiadach czy komunikatorach internetowych. Autor w jasny sposób wprowadza podstawowe definicje, czym jest analiza konwersacyjna czy analiza dyskursu, a także pokaz....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Kultura pracy profesjonalisty
Promocja!
Promocja!

Kultura pracy profesjonalisty

Zdzisław Wołk
Difin
Wykonywanie pracy zawodowej wymaga kompetencji zawodowych oraz osobistego zaangażowania. Obydwa komponenty łączy w sobie kultura pracy, będąca indywidualną, niepowtarzalną cechą każdego człowieka. Rzutuje ona na kulturę organizacyjną firmy, a wraz z nią na jej powodzenie oraz na satysfakcję zawodową....
48,00 zł
60,00 zł
Więcej
Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić

Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić

Maciej Gnyszka
Helion
Podręcznik skutecznego networkera Networking jest niemal tak stary jak ludzkość. W tradycyjnym rozumieniu to po prostu wymiana informacji i zasobów oraz wzajemne poparcie. Wszystko to jest możliwe dzięki sieci dobrych kontaktów. W 2006 roku w Polsce zaczęła działać BNI — największa organizacja rekom....
35,91 zł
39,90 zł
Więcej
Zarządzanie w organizacjach sektora publicznego

Zarządzanie w organizacjach sektora publicznego

Tadeusz Zawadzak
Difin
Podręcznik przedstawia usystematyzowany wykład z podstaw zarządzania, sprawdzony w toku wieloletnich zajęć dydaktycznych i wzbogacony o oceny wyniesione z praktyki zawodowej i badań empirycznych. Opracowanie jest dostosowane do potrzeb dydaktycznych na studiach realizujących podstawy zarządzania, ok....
52,21 zł
58,00 zł
Więcej
Zatrudnialność pracobiorcy w elastycznym zarządzaniu ludźmi

Zatrudnialność pracobiorcy w elastycznym zarządzaniu ludźmi

Anna Pawłowska
PWE
Z uwagi na interdyscyplinarność monografii, łączenie wiedzy psychologicznej i z zakresu zarządzania, zawarta wiedza może być przydatna szerokiemu gronu specjalistów i praktyków, zainteresowanych problematyką zjawisk, zachodzących na współczesnym rynku pracy oraz w relacjach między pracodawcami i pra....
53,91 zł
59,90 zł
Więcej
Relacje jako kapitał organizacji

Relacje jako kapitał organizacji

Agnieszka Bitkowska, Anna Korombel, M.Joanna Moczydłowska
Difin
Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce relacji budowanych z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi w strukturze kapitału niematerialnego organizacji. W załącznikach do publikacji zaprezento....
36,00 zł
40,00 zł
Więcej
Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji

Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji

Difin
Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja. W książce auto....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Przywództwo wyższego stopnia
Promocja!
Promocja!

Przywództwo wyższego stopnia

Ken Blanchard
Wydawnictwo Naukowe PWN
30 lat przełomowych wiadomości dotyczących przywództwa w jednej wyjątkowej książce! Opanuj przywództwo wyższego stopnia. Poprowadź swoich ludzi do wielkości, budując efektywne organizacje zmieniające życie wszystkich ludzi na lepsze. Ta książka cię poprowadzi, zainspiruje, skłoni do myślenia i będzi....
55,20 zł
69,00 zł
Więcej
Zarządzanie dla bystrzaków

Zarządzanie dla bystrzaków

Peter Economy, Bob Nelson
Helion
Bądź bystrzakiem, sprawnie zarządzaj ludźmi! Zarządzanie nie jest prostą sprawą. Wymaga od menedżera stałego doskonalenia wiedzy i umiejętności. Nawet doświadczony kierownik może próbować inaczej spojrzeć na swoją pracę i dzięki odkryciu nowych aspektów filozofii oraz technik zarządzania zmodyfikowa....
35,91 zł
39,90 zł
Więcej
Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem
Promocja!
Promocja!

Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem

Krystyna Wojcik
Wolters Kluwer Polska
Najnowsze, szóste wydanie klasycznej już publikacji dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnień pochodnych. Główne obszary tematyczne to m.in.:Podstawowe pojęcia, istota, cechy tożsamościowe, funkcje, motywy prowadzenia (w tym marketingowe), wady i zalety różnyc....
95,19 zł
119,00 zł
Więcej
Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem
Archiwum
Archiwum

Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem

Meerman Scott David
Wolters Kluwer Polska
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji? We współczesnym coraz szybszym....
Więcej