Komunikacja w firmie

Kształtowanie kapitału społecznego organizacji
Justyna Berniak-Woźny, Elżbieta Jędrych
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autorki skupiły się na problematyce kapitału społecznego wewnatrz organizacji przyjmując definicję, w której kapitał społeczny rozumiany jest jako całość sieci wartości społecznych i norm determinujących relacje międzyludzkie umożliwiające osiągnięcie efektu współpracy. Fundamentem tej całości jest....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej

Jakość w Agile.
Rafał Stańczak, Karolina Zmitrowicz
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka Jakość w Agile została w całości poświęcona szeroko rozumianej tematyce zarządzania jakością w zwinnych projektach IT – od organizacji procesów jakościowych, przez różne podejścia, aż po konkretne narzędzia i techniki wspierające zarządzanie jakością. Na początku autorzy skupiają uwagę na ku....
62,91 zł
74,00 zł
Więcej

Promocja!
Promocja!
Badania jakościowe metody i zastosowania
Mirosława Kaczmarek, Iwona Olejnik, Agnieszka Springer
CeDeWu
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wiarygodna i szybko d....
48,39 zł
55,00 zł
Więcej

Promocja!
Promocja!
Innowacje w biznesie
Agnieszka Dejnaka, Aniela Styś
Difin
Książka dotyczy procesu znaczącego w rozwoju gospodarczym i społecznym. Innowacje stały się desygnatem współczesnych czasów i obejmują bardzo szeroki zakres: od wpływu na efekty gospodarowania do korzystnych zmian społecznych. Z punktu widzenia biznesu są znaczącą kompetencją, stanowiąc kluczowy zas....
57,19 zł
65,00 zł
Więcej

Promocja!
Promocja!
Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży
Grzegorz Radłowski
CeDeWu
Książka łączy jakościowy opis praktyk w zarządzaniu zespołami sprzedaży z perspektywą nauk o zarządzaniu. Możemy znaleźć w niej perspektywę badacza i jego obraz rytualnego zarządzania w zarządzaniu zespołami sprzedaży, uchwyconego za pomocą długotrwałych badań metodami jakościowymi, głównie w oparci....
51,92 zł
59,00 zł
Więcej

Praktyczny poradnik networkingu Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone
Turniak Grzegorz, Antosiewicz Witold
Helion
Biznes międzyludzkich relacji Otaczająca nas zewsząd technologia umożliwia zminimalizowanie osobistego udziału człowieka w różnego typu aktywnościach zawodowych. Wiele spraw załatwianych jest automatycznie albo bez konieczności spotykania się - wystarczą suche, zdawkowe maile. Wydawałoby się, że ten....
33,31 zł
37,00 zł
Więcej

Komunikacja marketingowa
Teresa Taranko
Wydawnictwo Nieoczywiste
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w nie....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej

Promocja!
Promocja!
Zatrudnialność pracobiorcy w elastycznym zarządzaniu ludźmi
Anna Pawłowska
PWE
Z uwagi na interdyscyplinarność monografii, łączenie wiedzy psychologicznej i z zakresu zarządzania, zawarta wiedza może być przydatna szerokiemu gronu specjalistów i praktyków, zainteresowanych problematyką zjawisk, zachodzących na współczesnym rynku pracy oraz w relacjach między pracodawcami i pra....
52,71 zł
59,90 zł
Więcej

Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania
Urszula Gros
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka przedstawia, jak skutecznie porozumiewać się, zwiększać satysfakcję z pracy, efektywnie włączyć się w wykonywanie celu grupowego i unikać błędnej interpretacji otaczającego środowiska czyli jak zostać doskonałym liderem, menedżerem lub pracownikiem. Pozycja prezentuje następujące zagadnienia....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej

Darmowa dostawa - 0 zł!
Darmowa dostawa - 0 zł!
Podstawy zarządzania organizacjami
W.Ricky Griffin
Wydawnictwo Naukowe PWN
Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika, z którego skorzystały już ponad dwa miliony studentów przygotowujących się do kariery w biznesie. Autor zachowując wszystkie zasadnicze treści kompleksowej publikacji, które w przeszłości zdecydowały o jej sukcesie, dodał wiele nowych elementów i u....
120,60 zł
134,00 zł
Więcej

Promocja!
Promocja!
Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji
Difin
Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja. W książce auto....
43,12 zł
49,00 zł
Więcej

Analiza konwersacji dyskursu i dokumentów
Tim Rapley
Wydawnictwo Naukowe PWN
Praktyczny przewodnik przybliżający metody badania języka używanego w różnych kontekstach: oficjalnych dokumentach, zwykłych rozmowach, wywiadach czy komunikatorach internetowych. Autor w jasny sposób wprowadza podstawowe definicje, czym jest analiza konwersacyjna czy analiza dyskursu, a także pokaz....
48,60 zł
54,00 zł
Więcej

Promocja!
Promocja!
Relacje jako kapitał organizacji
Agnieszka Bitkowska, Anna Korombel, M.Joanna Moczydłowska
Difin
Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce relacji budowanych z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi w strukturze kapitału niematerialnego organizacji. W załącznikach do publikacji zaprezento....
35,21 zł
40,00 zł
Więcej

Promocja!
Promocja!
Zarządzanie w organizacjach sektora publicznego
Tadeusz Zawadzak
Difin
Podręcznik przedstawia usystematyzowany wykład z podstaw zarządzania, sprawdzony w toku wieloletnich zajęć dydaktycznych i wzbogacony o oceny wyniesione z praktyki zawodowej i badań empirycznych. Opracowanie jest dostosowane do potrzeb dydaktycznych na studiach realizujących podstawy zarządzania, ok....
51,04 zł
58,00 zł
Więcej

Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić
Maciej Gnyszka
Helion
Podręcznik skutecznego networkera Networking jest niemal tak stary jak ludzkość. W tradycyjnym rozumieniu to po prostu wymiana informacji i zasobów oraz wzajemne poparcie. Wszystko to jest możliwe dzięki sieci dobrych kontaktów. W 2006 roku w Polsce zaczęła działać BNI — największa organizacja rekom....
35,91 zł
39,90 zł
Więcej

Promocja!
Promocja!
Kultura pracy profesjonalisty
Zdzisław Wołk
Difin
Wykonywanie pracy zawodowej wymaga kompetencji zawodowych oraz osobistego zaangażowania. Obydwa komponenty łączy w sobie kultura pracy, będąca indywidualną, niepowtarzalną cechą każdego człowieka. Rzutuje ona na kulturę organizacyjną firmy, a wraz z nią na jej powodzenie oraz na satysfakcję zawodową....
48,00 zł
60,00 zł
Więcej

Promocja!
Promocja!
Kultura biznesu Normy i formy
Irena Kamińska-Radomska
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kultura biznesu jest szerokim zagadnieniem dotyczącym zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych. Jest pojęciem rozleglejszym niż etykieta. Etykieta to jedynie zbiór zasad, właściwych zachowań w życiu zawodowym i społecznym. Jest międzynarodowo uznanym systemem kurtuazji, który służy tworzeniu, utrzy....
39,21 zł
49,00 zł
Więcej

Promocja!
Promocja!
Przywództwo wyższego stopnia
Ken Blanchard
Wydawnictwo Naukowe PWN
30 lat przełomowych wiadomości dotyczących przywództwa w jednej wyjątkowej książce! Opanuj przywództwo wyższego stopnia. Poprowadź swoich ludzi do wielkości, budując efektywne organizacje zmieniające życie wszystkich ludzi na lepsze. Ta książka cię poprowadzi, zainspiruje, skłoni do myślenia i będzi....
55,20 zł
69,00 zł
Więcej

Zarządzanie dla bystrzaków
Peter Economy, Bob Nelson
Helion
Bądź bystrzakiem, sprawnie zarządzaj ludźmi! Zarządzanie nie jest prostą sprawą. Wymaga od menedżera stałego doskonalenia wiedzy i umiejętności. Nawet doświadczony kierownik może próbować inaczej spojrzeć na swoją pracę i dzięki odkryciu nowych aspektów filozofii oraz technik zarządzania zmodyfikowa....
35,91 zł
39,90 zł
Więcej

Archiwum
Archiwum
Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem
Meerman Scott David
Wolters Kluwer Polska
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji? We współczesnym coraz szybszym....
Więcej