Facebook
Kategorie
Kategorie MENU
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Media

Przez media w znaczeniu potocznym należy rozumieć elektryczność, gaz,

Więcej sprawdź w publikacji

 

Sortuj:
Sposób wyświetlania:
Media w erze cyfrowej. Wyzwania i zagrożenia
Darmowa dostawa - 0 zł!
Darmowa dostawa - 0 zł!

Media w erze cyfrowej. Wyzwania i zagrożenia

Otylia Bieniek, Katarzyna Chałubińska - Jentkiewicz, Maciej Ciesielski, Piotr Dela, Mirosł...
Wolters Kluwer Polska
Publikacja prezentuje najistotniejsze zagadnienia prawne związane z prasą, radiem, telewizją i Internetem, a także zagrożenia i wyzwania związane z ich funkcjonowaniem w społeczeństwie informacyjnym.
116,10 zł
129,00 zł
Więcej
Prawo mediów

Prawo mediów

Michał Barański, Agnieszka Bielska-Brodziak, Monika Brzozowska-Pasieka, Katarzyna Grzybczy...
Wolters Kluwer Polska
Szczegółowa prezentacja kwestii prawnych dotyczących szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołująca się do regulacji krajowych i europejskich.
79,00 zł
Więcej
Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Marcin Żukowski
Helion
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale konieczno....
35,91 zł
39,90 zł
Więcej
Cyfryzacja życia w erze Big Data

Cyfryzacja życia w erze Big Data

Jerzy Surma
Wydawnictwo Naukowe PWN
Korzystając ze smartfona, serwisów społecznościowych, poczty elektronicznej czy kart kredytowych pozostawiamy ślady cyfrowe, które podlegają, z wykorzystaniem metod Big Data, analizie na poziomie pojedynczego człowieka, jak i całych społeczeństw. Ten olbrzymi zasób informacji ma ogromny wpływ na nas....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Dzieje kultury Stanów Zjednoczonych

Dzieje kultury Stanów Zjednoczonych

Marek Gołębiowski
Wydawnictwo Naukowe PWN
Imponująca wszechstronnością i rozmachem synteza historii kultury amerykańskiej! Książka: omawia wszystkie dziedziny kultury - literaturę, architekturę, sztuki plastyczne, muzykę, rzeźbę, teatr, kulturę materialną, technikę oraz życie naukowe; nie ogranicza się do historii anglosaskiej Ameryki, ale....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej
Jak zarabiać na blogu i pozostać sobą

Jak zarabiać na blogu i pozostać sobą

Ruth Soukup
Helion
WYDANIE II ROZSZERZONE Bestseller Amazonu! Rozwiń biznesowy potencjał swojego bloga! Treść i prezentacja, czyli jak zaintrygować, zachwycić i olśnić czytelnika bloga Plany i strategie rozwoju, czyli jak zachęcić ludzi, żeby Cię odwiedzali Kochane pieniążki, czyli jak zadbać o zyski z reklam, program....
31,42 zł
34,90 zł
Więcej
Człowiek istota społeczna

Człowiek istota społeczna

Elliot Aronson
Wydawnictwo Naukowe PWN
W jaki sposób dokonuje się zmiana z "ci ludzie" na "my, ludzie"? Co sprawia, że ludzie się lubią? I jeszcze większa tajemnica - co sprawia, że zakochują się w sobie nawzajem? Pasjonujący podręcznik napisany z myślą o studentach psychologii, pedagogiki, socjologii i innych nauk społecznych!
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Metody badania wizerunku w mediach

Metody badania wizerunku w mediach

Tomasz Gackowski, Marcin Łączyński
CeDeWu
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest....
40,50 zł
45,00 zł
Więcej
Przyłączenie do sieci wodociągowo-kanalizacyjnej. Aspekty prawne

Przyłączenie do sieci wodociągowo-kanalizacyjnej. Aspekty prawne

Henryk Palarz
Wolters Kluwer Polska
W książce szczególny nacisk został położony na problemy budzące duże wątpliwości w praktyce inwestorów zwracających się do przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych.
59,00 zł
Więcej
Zarządzanie w mediach

Zarządzanie w mediach

Tadeusz Kowalski
Wolters Kluwer Polska
W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od mediów długookresowego planowania oraz przewidywania trendów. Autor podejmuje tak istotne zagadnienia jak: zarząd....
42,00 zł
Więcej