Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Rolnicze badania rynkowe

Sortuj:
Badania marketingowe
Promocja!
Promocja!

Badania marketingowe

Krystyna Mazurek-Łopacińska
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dosto....
78,00 zł
104,00 zł
Więcej
Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku
Promocja!
Promocja!

Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku

Katarzyna M. Staszyńska
Wolters Kluwer Polska
W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowe....
35,70 zł
51,00 zł
Więcej
Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę