Średni przedsiębiorca - definicja

Promocja!
Promocja!
Jak przetrwać kryzys? Poradnik prawny dla średnich i dużych przedsiębiorstw
Piotr Kawiak, Wojciech Stawnicki, Paweł Stępniak, Wojciech Kapica
Wolters Kluwer Polska
Autorzy przedstawili rozwiązania wynikające z Tarczy antykryzysowej, a także regulacje prawne wprowadzone w ustawie z 16 kwietnia 2020 r. o szczególnych instrumentach wsparcia w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2, nazywanej potocznie Tarczą 2.0.
48,30 zł
69,00 zł
Więcej

Promocja!
Promocja!
RODO dla małych i średnich przedsiębiorstw
Karolina Alama, Roman Bieda, Witold Chomiczewski, Mirosław Gumularz, Marcin Jerzy Maruta,...
Wolters Kluwer Polska
Przeznaczone dla na małych i średnich przedsiębiorców praktyczne omówienie nowych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych wprowadzanych przez rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. (RODO).
71,40 zł
119,00 zł
Więcej

Kapitał ludzki w mikro i małych przedsiębiorstwach
Dawid Szramowski
CeDeWu
Książka dotyczy problematyki realizacji funkcji personalnej w przedsiębiorstwie i wybranych uwarunkowań wpływających na jej realizację. W pierwszej części książki poruszono m.in. problemy dotyczące: - pozyskiwania personelu (planowania zasobów ludzkich, rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznej, charakte....
37,80 zł
42,00 zł
Więcej

Promocja!
Darmowa dostawa - 0 zł!
Promocja!
Darmowa dostawa - 0 zł!
Wdrożenie RODO w małych i średnich organizacjach. Praktyczny poradnik (z suplementem elektronicznym)
Konrad Gałaj-Emiliańczyk
ODDK
Zapewnienie prawa do prywatności przechodzi prawdziwą rewolucję; każda organizacja musi zmienić sposób postępowania z danymi osobowymi. Dotychczas obowiązywał model, w którym to ustawodawca decydował o tym, w jaki sposób mamy chronić dane osobowe, teraz to my sami musimy określić ryzyko naruszenia t....
151,73 zł
178,50 zł
Więcej

LSS Plutus Lean Six Sigma dla małych i średnich przedsiębiorstw
Piotr Grudowski, Ewa Leseure
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka w przystępny sposób prezentuje metodykę adaptującą koncepcję Lean Six Sigma do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Autorzy pracy zwracają jednocześnie uwagę na specyfikę tego sektora w naszym kraju, przedstawiając jednocześnie przykłady dobrych praktyk stosowanych z powodzeni....
39,60 zł
44,00 zł
Więcej

Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw
Rafał Drewniak, Agnieszka Goździewska-Nowicka, Iwona Posadzińska
CeDeWu
Książka „Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw - Przywództwo, marketing, budżet" - stanowi zbiór zagadnień dotyczących funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dokonując analizy problemów tego sektora oraz dostrzegając perspektywy jego rozwoju, należy stwierdz....
35,10 zł
39,00 zł
Więcej

Zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce
Izabella Steinerowska-Streb
C.H. Beck
W publikacji zgromadzono bogaty materiał empiryczny, który dostarcza informacji na temat podobieństw i różnic występujących w obrębie zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Rezultaty zaprezentowanych badań prowadzą do konkluzji, że można wyróżnić dwa odmienne rodzaje tych zach....
80,09 zł
89,00 zł
Więcej

Spółki handlowe. Pytania i odpowiedzi
Jerzy Jacyszyn, Anna Koronkiewicz-Wiórek, Bogusław Książek, Marta Piotrowska-Kłak, Lidia S...
Wolters Kluwer Polska
Publikacja w przystępny sposób przedstawia instytucje prawa gospodarczego i handlowego.
65,00 zł
Więcej

Promocja!
Promocja!
Wpływ otoczenia finansowego na konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw
Robert Wolański
Wolters Kluwer Polska
Prezentowana rozprawa przedstawia badania poświęcone oddziaływaniu otoczenia finansowego na konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw. Wśród elementów tego otoczenia analizą objęto głównie ich trzy rodzaje: obciążenia publicznoprawne, które uszczuplają środki własne przedsiębiorstwa, np....
77,70 zł
111,00 zł
Więcej