Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Branding

Sortuj:
Sposób wyświetlania

Budowanie marki miasta - koncepcje, warunki, modele

Ewa Glińska

Publikacja jest próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości.

Cena regularna: 99,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 99,00 zł
Cena regularna: 99,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 99,00 zł
Już od: 99,00 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska EBO-1949 W01P01 Rok publikacji: 2016

Książki i ebooki Branding

Branding to wielowymiarowy proces, który ma na celu budowę świadomości marki. Przez określenie świadomość marki rozumie się przede wszystkim utrwalenie wśród konsumentów faktu istnienia danej marki oraz kreowania jej pozytywnego wizerunku i wiarygodności. Tym samym pod pojęciem brandingu kryją się wartości reprezentowane przez markę oraz emocje, jakie budzi wśród konsumentów. Do realizacji założeń brandingu wykorzystuje się szereg narzędzi i metod marketingowych.

Elementy brandingu

Na branding składa się szereg elementów, takich jak:

  • nazwa i logo marki
  • identyfikacja wizualna marki
  • strategia marketingowa
  • kampanie promocyjne i reklamy
  • komunikacja z klientem
  • misja marki
  • jakość oferowanych produktów i usług

Branding jest procesem <...

Branding to wielowymiarowy proces, który ma na celu budowę świadomości marki. Przez określenie świadomość marki rozumie się przede wszystkim utrwalenie wśród konsumentów faktu istnienia danej marki oraz kreowania jej pozytywnego wizerunku i wiarygodności. Tym samym pod pojęciem brandingu kryją się wartości reprezentowane przez markę oraz emocje, jakie budzi wśród konsumentów. Do realizacji założeń brandingu wykorzystuje się szereg narzędzi i metod marketingowych.

Elementy brandingu

Na branding składa się szereg elementów, takich jak:

  • nazwa i logo marki
  • identyfikacja wizualna marki
  • strategia marketingowa
  • kampanie promocyjne i reklamy
  • komunikacja z klientem
  • misja marki
  • jakość oferowanych produktów i usług

Branding jest procesem długotrwałym i ciągłym. Wymaga odpowiedniego planowania, spójności pomiędzy poszczególnymi elementami oraz konsekwencji w realizacji. Marki obecne już w świadomości konsumentów, które postanawiają zmienić wszystkie bądź poszczególne elementy brandingu, przechodzą tzw. rebranding.

Rozwiń Zwiń
Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę