Budowanie marki pracodawcy

Praktyczny poradnik networkingu Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone
Turniak Grzegorz, Antosiewicz Witold
Helion
Biznes międzyludzkich relacji Otaczająca nas zewsząd technologia umożliwia zminimalizowanie osobistego udziału człowieka w różnego typu aktywnościach zawodowych. Wiele spraw załatwianych jest automatycznie albo bez konieczności spotykania się - wystarczą suche, zdawkowe maile. Wydawałoby się, że ten....
33,31 zł
37,00 zł
Więcej

Promocja!
Promocja!
Psychologia zarządzania w organizacji
Maria Zawadzka Anna
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autorzy prezentują psychologiczne podejście do zarządzania organizacją. Problematyka rozpatrywana jest zarówno w aspekcie wewnętrznym, odnoszącym się do funkcjonowania człowieka w strukturach biznesowych oraz postrzegania ludzkiego aspektu organizacji, jak i zewnętrznym, budując wizerunek i markę pr....
39,21 zł
49,00 zł
Więcej

Content marketing i social media
Barbara Stawarz-García
Wydawnictwo Naukowe PWN
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiają....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej

Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw
Rafał Drewniak, Agnieszka Goździewska-Nowicka, Iwona Posadzińska
CeDeWu
Książka „Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw - Przywództwo, marketing, budżet" - stanowi zbiór zagadnień dotyczących funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dokonując analizy problemów tego sektora oraz dostrzegając perspektywy jego rozwoju, należy stwierdz....
35,10 zł
39,00 zł
Więcej

Skuteczne social media Prowadź działania osiągaj zamierzone efekty
Anna Miotk
Helion
Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na t....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej

Zarządzanie ochroną marki
N.Penelope Post, S.Richard Post
Wolters Kluwer Polska
W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produkt....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej

Promocja!
Promocja!
Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku
Katarzyna M. Staszyńska
Wolters Kluwer Polska
W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowe....
40,80 zł
51,00 zł
Więcej