Facebook
Kategorie
Kategorie MENU
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.
Strefa Zniżek

Dział marketingu i rozwoju nowych produktów - profile stanowisk

Sortuj:
Sposób wyświetlania:
Planowanie i rozwój nowych produktów

Planowanie i rozwój nowych produktów

M.Anna Lis, Marek Wirkus
CeDeWu
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych....
48,60 zł
54,00 zł
Więcej
Czujesz? czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet

Czujesz? czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet

Katarzyna Pawlikowska, Marek Poleszak
CeDeWu
Celem publikacji „CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowania....
37,80 zł
42,00 zł
Więcej
Metoda Lean Product Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności

Metoda Lean Product Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności

Olsen Dan
Helion
Stwórz produkt, który pokochają klienci Na jeden udany produkt, który cieszy się sympatią użytkowników i odnosi sukces, przypadają setki takich, które okazały się zupełnymi niewypałami. Pozornie wydaje się, że klucz do sukcesu produktu jest bardzo prosty: musi on zaspokajać potrzeby użytkownika i od....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business

Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business

Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński
Wydawnictwo Nieoczywiste
Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i mierników, ograniczając naukową dyskusję do minimum i skupia....
71,11 zł
79,00 zł
Więcej
Sprint projektowy Tworzenie produktów cyfrowych

Sprint projektowy Tworzenie produktów cyfrowych

Banfield Richard, Wax Trace
Helion
Innowacyjność pomaga budować pozycję rynkową firmy. Słowo to nie oznacza jedynie oferowania nowych produktów i usług, ale dotyczy również organizacji działania. Niestety, realizacja zasady ciągłego doskonalenia się najczęściej napotyka opory. Ludzie nie lubią zmian sposobu myślenia i niechętnie akce....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej