Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Konsument - definicja

Sortuj:
Sposób wyświetlania
Darmowa dostawa - 0 zł!

Kodeks cywilny. Komentarz. Tom I. Część ogólna. Cz. 1 i...

Marcin Dziurda, Jacek Gudowski, Beata Janiszewska, Bernard Łukańko, Karolina Panfil, Włady...

Publikacja jest klasycznym komentarzem kontynuującym bogate, sięgające okresu międzywojennego tradycje polskiej myśli prawniczej. Jest także praktycznym przewodnikiem po tekście Kodeksu cywilnego, w sposób unikatowy łączącym dorobek nauki z doświadczeniami praktyki sądowej.

Cena regularna: 254,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 254,00 zł
Cena regularna: 254,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 254,00 zł
Już od: 254,00 zł
Więcej
KAM-3709 W01D01 Rok publikacji: 2021
Darmowa dostawa - 0 zł!

Prawa konsumenta. Komentarz

Tomasz Czech

Kompleksowa analiza przepisów ustawy o prawach konsumenta z uwzględnieniem powiązanych z nimi regulacji kodeksu cywilnego i innych aktów prawnych.

Cena regularna: 199,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 199,00 zł
Cena regularna: 199,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 199,00 zł
Już od: 199,00 zł
Więcej
KAM-3167 W02Z01 Rok publikacji: 2020

Prawo i postępowanie upadłościowe osób fizycznych niepr...

Anna Hrycaj

Pełny opis postępowań przewidzianych dla niewypłacalnej osoby fizycznej, która nie prowadzi działalności gospodarczej.

Cena regularna: 129,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 129,00 zł
Cena regularna: 129,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 129,00 zł
Już od: 129,00 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska KAM-3423 W01P01 Rok publikacji: 2020
Darmowa dostawa - 0 zł!

Upadłość konsumencka. Komentarz

Łukasz Lipowicz, Patryk Filipiak, Anna Hrycaj

Publikacja przybliża przepisy regulujące postępowanie upadłościowe konsumenta, czyli osoby nieprowadzącej działalności gospodarczej.

Cena regularna: 159,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 159,00 zł
Cena regularna: 159,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 159,00 zł
Już od: 159,00 zł
Więcej
KAM-3279 W01P01 Rok publikacji: 2020
Promocja!

-20 % Prawa konsumenta w teorii i praktyce

Mariusz Fras, Monika Jagielska, Krzysztof Podgórski, Elżbieta Sługocka-Krup
Cena regularna: 119,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 89,25 zł
Cena regularna: 119,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 89,25 zł
Już od: 95,19 zł
Więcej
C.H. Beck Rok publikacji: 2018
Promocja!

-12 % Czujesz? czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży...

Katarzyna Pawlikowska, Marek Poleszak
Cena regularna: 42,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 42,00 zł
Cena regularna: 42,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 42,00 zł
Już od: 36,96 zł
Więcej
CeDeWu Rok publikacji: 2018
Promocja!

-20 % Jakościowe metody badań marketingowych

Dominika Maison
Cena regularna: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 51,74 zł
Cena regularna: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 51,74 zł
Już od: 55,20 zł
Więcej
Wydawnictwo Naukowe PWN Rok publikacji: 2017
Promocja!

-20 % Marketing Automation Revolution

Grzegorz Błażewicz
Cena regularna: 79,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 79,00 zł
Cena regularna: 79,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 79,00 zł
Już od: 63,20 zł
Więcej
Wydawnictwo Naukowe PWN Rok publikacji: 2017
Promocja!

-12 % Cywilnoprawne środki ochrony pacjenta jako konsumenta

Anna Wojtczyk
Cena regularna: 70,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 70,00 zł
Cena regularna: 70,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 70,00 zł
Już od: 61,60 zł
Więcej
CeDeWu Rok publikacji: 2017
Promocja!

-12 % Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych prze...

Monika Zajkowska
Cena regularna: 60,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 60,00 zł
Cena regularna: 60,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 60,00 zł
Już od: 52,79 zł
Więcej
CeDeWu Rok publikacji: 2017
Promocja!

-20 % Prawo konsumenta

Agnieszka Kaszok
Cena regularna: 12,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 9,68 zł
Cena regularna: 12,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 9,68 zł
Już od: 10,32 zł
Więcej
Od.Nowa Rok publikacji: 2016

Prawne aspekty jakości towarów

Gnela Bogusława, Paweł Dąbek, Bogusława Gnela, Piotr Kukuryk, Jacek Lachner, Jolanta Loran...
W publikacji omówiono polskie i europejskie regulacje w zakresie prawnych wymogów bezpieczeństwa i jakości towarów.
Cena regularna: 34,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 25,49 zł
Cena regularna: 34,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 25,49 zł
Już od: 30,60 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska EBO-1873 W01P01 Rok publikacji: 2015

Umowa konsumencka w polskim prawie cywilnym i prywatnym...

Bogusława Gnela
Cena regularna: 102,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 76,49 zł
Cena regularna: 102,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 76,49 zł
Już od: 91,80 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska EBO-1274 W01P01 Rok publikacji: 2013

Sprawy o ochronę indywidualnych interesów konsumentów w...

Katarzyna Gajda-Roszczynialska
Cena regularna: 85,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 85,00 zł
Cena regularna: 85,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 85,00 zł
Już od: 85,00 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska Rok publikacji: 2011

Książki i ebooki Konsument - definicja

Zgodnie z prawem polskim za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Konsument jest słabszą stroną obrotu gospodarczego, w związku z czym jego interesy powinny być chronione w szerszej mierze niż przedsiębiorcy.

Definicja kodeksowa

Konsumentem nie może być osoba prawna ani jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej. Osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej związanej bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową, np. kupująca meble do biura również nie jest konsumentem.

Prawa konsumenta

Konsumenci jako słabsi uczestnicy rynku posiadający mniej...

Zgodnie z prawem polskim za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Konsument jest słabszą stroną obrotu gospodarczego, w związku z czym jego interesy powinny być chronione w szerszej mierze niż przedsiębiorcy.

Definicja kodeksowa

Konsumentem nie może być osoba prawna ani jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej. Osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej związanej bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową, np. kupująca meble do biura również nie jest konsumentem.

Prawa konsumenta

Konsumenci jako słabsi uczestnicy rynku posiadający mniejszą wiedzę, są zależni od producentów dostarczających towary. Mogą być narażeni na stosowanie nieuczciwych praktyk stosowanych przez przedsiębiorców, które mają wpływ na podejmowanie przez konsumentów decyzji sprzecznych z ich interesami. Przykładem może być dostarczanie towarów niższej jakości czy stosowanie reklam wprowadzających w błąd.

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów jest instytucją stojącą na straży praw konsumenta. Zajmuje się on ochroną zbiorowych interesów konsumentów poprzez przeciwdziałanie nieuczciwym praktykom rynkowym.

Rozwiń Zwiń
Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę