Facebook
Kategorie
Kategorie MENU
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.
Strefa Zniżek

Mały przedsiębiorca - definicja

Sortuj:
Sposób wyświetlania:
RODO dla małych i średnich przedsiębiorstw
Promocja!
Promocja!

RODO dla małych i średnich przedsiębiorstw

Karolina Alama, Roman Bieda, Witold Chomiczewski, Mirosław Gumularz, Marcin Jerzy Maruta,...
Wolters Kluwer Polska
Przeznaczone dla na małych i średnich przedsiębiorców praktyczne omówienie nowych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych wprowadzanych przez rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. (RODO).
59,49 zł
119,00 zł
Więcej
Kapitał ludzki w mikro i małych przedsiębiorstwach

Kapitał ludzki w mikro i małych przedsiębiorstwach

Dawid Szramowski
CeDeWu
Książka dotyczy problematyki realizacji funkcji personalnej w przedsiębiorstwie i wybranych uwarunkowań wpływających na jej realizację. W pierwszej części książki poruszono m.in. problemy dotyczące: - pozyskiwania personelu (planowania zasobów ludzkich, rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznej, charakte....
37,80 zł
42,00 zł
Więcej
LSS Plutus Lean Six Sigma dla małych i średnich przedsiębiorstw

LSS Plutus Lean Six Sigma dla małych i średnich przedsiębiorstw

Piotr Grudowski, Ewa Leseure
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka w przystępny sposób prezentuje metodykę adaptującą koncepcję Lean Six Sigma do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Autorzy pracy zwracają jednocześnie uwagę na specyfikę tego sektora w naszym kraju, przedstawiając jednocześnie przykłady dobrych praktyk stosowanych z powodzeni....
35,10 zł
39,00 zł
Więcej
Wycena małego przedsiębiorstwa

Wycena małego przedsiębiorstwa

Jacek Kuczowic
CeDeWu
Publikacja wyjaśnia, czym różni się wycena małego podmiotu gospodarczego od wyceny dużego przedsiębiorstwa. Zawiera odpowiedzi na pytania: - Które podmioty należy zaliczyć do małych przedsiębiorstw z punktu widzenia wyceniającego? - Dlaczego praktyka wyceny dużych przedsiębiorstw bywa niewystarczaj....
49,50 zł
55,00 zł
Więcej
Zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce

Zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce

Izabella Steinerowska-Streb
C.H. Beck
W publikacji zgromadzono bogaty materiał empiryczny, który dostarcza informacji na temat podobieństw i różnic występujących w obrębie zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Rezultaty zaprezentowanych badań prowadzą do konkluzji, że można wyróżnić dwa odmienne rodzaje tych zach....
80,09 zł
89,00 zł
Więcej
Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw

Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw

Rafał Drewniak, Agnieszka Goździewska-Nowicka, Iwona Posadzińska
CeDeWu
Książka „Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw - Przywództwo, marketing, budżet" - stanowi zbiór zagadnień dotyczących funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dokonując analizy problemów tego sektora oraz dostrzegając perspektywy jego rozwoju, należy stwierdz....
35,10 zł
39,00 zł
Więcej
Spółki handlowe. Pytania i odpowiedzi

Spółki handlowe. Pytania i odpowiedzi

Jerzy Jacyszyn, Anna Koronkiewicz-Wiórek, Bogusław Książek, Marta Piotrowska-Kłak, Lidia S...
Wolters Kluwer Polska
Publikacja w przystępny sposób przedstawia instytucje prawa gospodarczego i handlowego.
52,00 zł
65,00 zł
Więcej
Nowe kierunki w organizacji i zarządzaniu. Organizacje, konteksty, procesy zarządzania

Nowe kierunki w organizacji i zarządzaniu. Organizacje, konteksty, procesy zarządzania

Beata Glinka, Monika Kostera
Wolters Kluwer Polska
Publikacja prezentuje wybrane istotne kierunki i tendencje w naukach o organizacji i zarządzaniu, które są powszechnie znane w Europie i Stanach Zjednoczonych, a z którymi polski czytelnik do tej pory miał ograniczony kontakt.
83,65 zł
89,00 zł
Więcej
Wpływ otoczenia finansowego na konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw
Promocja!
Promocja!

Wpływ otoczenia finansowego na konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw

Robert Wolański
Wolters Kluwer Polska
Prezentowana rozprawa przedstawia badania poświęcone oddziaływaniu otoczenia finansowego na konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw. Wśród elementów tego otoczenia analizą objęto głównie ich trzy rodzaje: obciążenia publicznoprawne, które uszczuplają środki własne przedsiębiorstwa, np....
88,80 zł
111,00 zł
Więcej