Reklama
Reklama jest działaniem, które ma na celu promocję określonych usług, produktów czy idei. Ma ona postać informacyjnego przekazu o charakterze perswazyjnym. Obecnie reklama jest jednym z najpopularniejszych środków masowego przekazu, który obok roli informacyjnej, pełni przede wszystkim funkcję zachęcającą do skorzystania z konkretnych ofert czy zakupu danych produktów. Reklama może być jawna lub ukryta (kryptoreklama).
Rodzaje reklamy
Rodzaje reklamy dzielą się ze względu na rodzaj medium, za którego pośrednictwem emitowany lub kolportowany jest komunikat, a także treści, jaką przekazują. W pierwszym przypadku do najpopularniejszych form reklamy należy reklama telewizyjna, radiowa i prasowa oraz wszelkiego rodzaju billboardy, reklamy mobilne oraz reklamy zewnętrzne. W przypadku treści reklam mamy zaz...
Reklama jest działaniem, które ma na celu promocję określonych usług, produktów czy idei. Ma ona postać informacyjnego przekazu o charakterze perswazyjnym. Obecnie reklama jest jednym z najpopularniejszych środków masowego przekazu, który obok roli informacyjnej, pełni przede wszystkim funkcję zachęcającą do skorzystania z konkretnych ofert czy zakupu danych produktów. Reklama może być jawna lub ukryta (kryptoreklama).
Rodzaje reklamy
Rodzaje reklamy dzielą się ze względu na rodzaj medium, za którego pośrednictwem emitowany lub kolportowany jest komunikat, a także treści, jaką przekazują. W pierwszym przypadku do najpopularniejszych form reklamy należy reklama telewizyjna, radiowa i prasowa oraz wszelkiego rodzaju billboardy, reklamy mobilne oraz reklamy zewnętrzne. W przypadku treści reklam mamy zazwyczaj do czynienia z reklamami informacyjnymi, wspierającymi, przypominającymi, podprogowymi, a także reklamami ukrytymi, uciążliwymi oraz wprowadzającymi w błąd. Warto zaznaczyć, że za sprawą rozwoju marketingu i technologii cyfrowych powstały nowe formy reklam, takie jak mailingi czy reklamy w wyszukiwarkach.

Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania

Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej

Ilustrowane prawo reklamy

Prawo filmowe

Kreatywność w reklamie

Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić

Krajowe systemy ochrony zdrowia a Unia Europejska. Przykład Polski

Rozliczanie akcji promocyjnych. Opodatkowanie i ewidencja

Podstawy marketingu Podręcznik

Prawo nowych technologii - wybrane zagadnienia

Aktualne wyzwania prawa własności intelektualnej i prawa konkurencji. Księga pamiątkowa dedykowana Profesorowi Michałowi du Vallowi

Oświadczenia żywieniowe i zdrowotne w oznakowaniu, prezentacji i reklamie żywności. Komentarz

Obowiązki informacyjne w umowach o usługi finansowe

Czarna lista nieuczciwych praktyk handlowych a granice prawa zwalczania nieuczciwej konkurencji w Unii Europejskiej. Analiza prawnoporównawcza

Marketingowe zarządzanie apteką

Marketing żywności

Zakazy reklamy towarów w prawie europejskim i polskim

Reklama produktów leczniczych

Transgraniczny system ochrony ofiar wypadków drogowych

Naruszenie obowiązków informacyjnych banków w prawie umów konsumenckich
