Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Reklama

Reklama jest działaniem, które ma na celu promocję określonych usług, produktów czy idei. Ma ona postać informacyjnego przekazu o charakterze perswazyjnym. Obecnie reklama jest jednym z najpopularniejszych środków masowego przekazu, który obok roli informacyjnej, pełni przede wszystkim funkcję zachęcającą do skorzystania z konkretnych ofert czy zakupu danych produktów. Reklama może być jawna lub ukryta (kryptoreklama).

Rodzaje reklamy

Rodzaje reklamy dzielą się ze względu na rodzaj medium, za którego pośrednictwem emitowany lub kolportowany jest komunikat, a także treści, jaką przekazują. W pierwszym przypadku do najpopularniejszych form reklamy należy reklama telewizyjna, radiowa i prasowa oraz wszelkiego rodzaju billboardy, reklamy mobilne oraz reklamy zewnętrzne. W przypadku treści reklam mamy zaz...

Reklama jest działaniem, które ma na celu promocję określonych usług, produktów czy idei. Ma ona postać informacyjnego przekazu o charakterze perswazyjnym. Obecnie reklama jest jednym z najpopularniejszych środków masowego przekazu, który obok roli informacyjnej, pełni przede wszystkim funkcję zachęcającą do skorzystania z konkretnych ofert czy zakupu danych produktów. Reklama może być jawna lub ukryta (kryptoreklama).

Rodzaje reklamy

Rodzaje reklamy dzielą się ze względu na rodzaj medium, za którego pośrednictwem emitowany lub kolportowany jest komunikat, a także treści, jaką przekazują. W pierwszym przypadku do najpopularniejszych form reklamy należy reklama telewizyjna, radiowa i prasowa oraz wszelkiego rodzaju billboardy, reklamy mobilne oraz reklamy zewnętrzne. W przypadku treści reklam mamy zazwyczaj do czynienia z reklamami informacyjnymi, wspierającymi, przypominającymi, podprogowymi, a także reklamami ukrytymi, uciążliwymi oraz wprowadzającymi w błąd. Warto zaznaczyć, że za sprawą rozwoju marketingu i technologii cyfrowych powstały nowe formy reklam, takie jak mailingi czy reklamy w wyszukiwarkach.

RozwińZwiń
Sortuj:
Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania
Darmowa dostawa - 0 zł!
Darmowa dostawa - 0 zł!

Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania

Monika Namysłowska
Wolters Kluwer Polska
W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy.
152,09 zł
169,00 zł
Więcej
Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej

Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej

Piotr F. Piesiewicz
Wolters Kluwer Polska
Książka uwzględnia zarówno zagadnienia etyczne, jak i prawne na poziomie krajowym, w tym również obowiązujące przedstawicieli palestry regulacje unijne dotyczące tego zagadnienia oraz omawia relacje między nimi. 
116,10 zł
129,00 zł
Więcej
Ilustrowane prawo reklamy
Promocja!
Promocja!

Ilustrowane prawo reklamy

Katarzyna Grzybczyk
Wolters Kluwer Polska
W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej.
47,20 zł
59,00 zł
Więcej
Prawo filmowe
Promocja!
Promocja!

Prawo filmowe

Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz, Ksenia Kakareko, Jacek Sobczak
Wolters Kluwer Polska
Wyczerpujące omówienie regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem rynku filmowego.
55,20 zł
69,00 zł
Więcej
Kreatywność w reklamie

Kreatywność w reklamie

Anna Murdoch
Wydawnictwo Naukowe PWN
Jak pisać teksty reklamowe? Jak doskonalić swe umiejętności? Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej? To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w niniejszej książce. Autorka, dzieląc się swoją wiedzą i b....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej
Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić

Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić

Maciej Gnyszka
Helion
Podręcznik skutecznego networkera Networking jest niemal tak stary jak ludzkość. W tradycyjnym rozumieniu to po prostu wymiana informacji i zasobów oraz wzajemne poparcie. Wszystko to jest możliwe dzięki sieci dobrych kontaktów. W 2006 roku w Polsce zaczęła działać BNI — największa organizacja rekom....
35,91 zł
39,90 zł
Więcej
Krajowe systemy ochrony zdrowia a Unia Europejska. Przykład Polski
Darmowa dostawa - 0 zł!
Darmowa dostawa - 0 zł!

Krajowe systemy ochrony zdrowia a Unia Europejska. Przykład Polski

Rafał Stankiewicz
Wolters Kluwer Polska
Publikacja jest poświęcona zagadnieniom związanym z wpływem prawa unijnego na obszar szeroko rozumianego zdrowia publicznego w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
129,00 zł
Więcej
Rozliczanie akcji promocyjnych. Opodatkowanie i ewidencja

Rozliczanie akcji promocyjnych. Opodatkowanie i ewidencja

Wolters Kluwer Polska
Opracowanie zawiera praktyczne porady wyjaśniające zasady ewidencji i opodatkowania różnego rodzaju akcji promocyjnych, opatrzone licznymi przykładami, oraz odpowiedzi na pytania.
89,00 zł
Więcej
Podstawy marketingu Podręcznik
Promocja!
Promocja!

Podstawy marketingu Podręcznik

Aldona Nowacka, Robert Nowacki
Difin
Nowoczesny podręcznik zawierający fundamentalną wiedzę marketingową zgodną z obowiązującym programem nauczania i rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny.
24,64 zł
28,00 zł
Więcej
Prawo nowych technologii - wybrane zagadnienia

Prawo nowych technologii - wybrane zagadnienia

Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz, Mirosław Karpiuk
Wolters Kluwer Polska
Książka przeznaczona jest dla przedsiębiorców telekomunikacyjnych, nadawców radiowych i telewizyjnych, użytkowników sieci teleinformatycznej, radców prawnych, a także adwokatów. Zainteresuje również pracowników administracji publicznej zajmujących się informatyzacją i cyfryzacją oraz pracowników ośr....
84,16 zł
99,00 zł
Więcej
Aktualne wyzwania prawa własności intelektualnej i prawa konkurencji. Księga pamiątkowa dedykowana Profesorowi Michałowi du Vallowi
Promocja!
Darmowa dostawa - 0 zł!
Promocja!
Darmowa dostawa - 0 zł!

Aktualne wyzwania prawa własności intelektualnej i prawa konkurencji. Księga pamiątkowa dedykowana Profesorowi Michałowi du Vallowi

Dariusz Kasprzycki, Justyna Ożegalska-Trybalska
Wolters Kluwer Polska
Księga pamiątkowa będąca hołdem złożonym Profesorowi Michałowi du Vallowi.
164,00 zł
205,00 zł
Więcej
Oświadczenia żywieniowe i zdrowotne w oznakowaniu, prezentacji i reklamie żywności. Komentarz
Promocja!
Promocja!

Oświadczenia żywieniowe i zdrowotne w oznakowaniu, prezentacji i reklamie żywności. Komentarz

Andrzej Balicki, Daniel Szostek, Agnieszka Szymecka-Wesołowska
Wolters Kluwer Polska
Publikacja jest pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem na temat zasad stosowania oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych odnoszących się do żywności, tj. wszelkich komunikatów informujących konsumentów o właściwościach odżywczych lub zdrowotnych środków spożywczych. Biorąc pod uwagę, że r....
81,60 zł
102,00 zł
Więcej
Obowiązki informacyjne w umowach o usługi finansowe

Obowiązki informacyjne w umowach o usługi finansowe

Piotr Tereszkiewicz
Wolters Kluwer Polska
Książka jest kompleksowym studium zagadnienia obowiązków o charakterze informacyjnym w umowach dotyczących usług finansowych, w szczególności kredytu, ubezpieczenia, poręczenia oraz usług inwestycyjnych. Autor omawia przesłanki, treść oraz skutki naruszenia obowiązków informacyjnych. Wnikliwej anali....
99,00 zł
Więcej
Czarna lista nieuczciwych praktyk handlowych a granice prawa zwalczania nieuczciwej konkurencji w Unii Europejskiej. Analiza prawnoporównawcza
Promocja!
Promocja!

Czarna lista nieuczciwych praktyk handlowych a granice prawa zwalczania nieuczciwej konkurencji w Unii Europejskiej. Analiza prawnoporównawcza

Monika Namysłowska
Wolters Kluwer Polska
W książce przedstawiono problematykę czarnej listy nieuczciwych praktyk handlowych, wprowadzonej załącznikiem I do dyrektywy 2005/29/WE o nieuczciwych praktykach handlowych. Publikacja zawiera m.in. omówienie: wymienionych w liście zakazanych praktyk handlowych przedsiębiorców wobec konsument....
68,00 zł
85,00 zł
Więcej
Marketingowe zarządzanie apteką

Marketingowe zarządzanie apteką

Tomasz Barałkiewicz, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk
Wolters Kluwer Polska
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowyc....
69,00 zł
Więcej
Marketing żywności

Marketing żywności

Hanna Górska-Warsewicz, Karol Krajewski, Monika Świątkowska
Wolters Kluwer Polska
Książka przybliża problematykę współczesnego marketingu żywności, dostarczając odpowiedzi na fundamentalne pytania, m.in. o to, jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiące ofertę wartości i zarządzać nimi, w jaki sposób kreować markę produktu żywnościowego, jak prowadzić komunikację z akt....
80,09 zł
89,00 zł
Więcej
Zakazy reklamy towarów w prawie europejskim i polskim
Promocja!
Promocja!

Zakazy reklamy towarów w prawie europejskim i polskim

Ewa Harasimiuk Dominika
Wolters Kluwer Polska
Niniejsza publikacja dotyczy problematyki zakazów reklamy towarów sensytywnych - wyrobów tytoniowych, napojów alkoholowych i produktów leczniczych. Zagadnienie to przedstawione jest na tle uregulowań prawa europejskiego i polskiego. Publikacja jest bogato ilustrowana orzecznictwem sądów unijnych ora....
72,00 zł
90,00 zł
Więcej
Reklama produktów leczniczych
Promocja!
Promocja!

Reklama produktów leczniczych

Krzysztof Mazur, Łukasz Sławatyniec
Wolters Kluwer Polska
Od uchwalenia w dniu 6 września 2001 r. ustawy - Prawo farmaceutyczne Główny Inspektor Farmaceutyczny wydał kilkaset decyzji dotyczących zgodności bądź niezgodności z prawem reklam produktów leczniczych. Znajomość powyższego orzecznictwa umożliwia skuteczne i efektywne prowadzenie reklamy tych produ....
43,20 zł
54,00 zł
Więcej
Transgraniczny system ochrony ofiar wypadków drogowych

Transgraniczny system ochrony ofiar wypadków drogowych

Dorota Maśniak
Wolters Kluwer Polska
Monografia stanowi wynik systemowego podejścia do problematyki ochrony ofiar wypadków drogowych przezwyciężającego bariery międzydyscyplinarne istniejące między ekonomią a  prawem czy prawem a organizacją i zarządzaniem.
105,00 zł
Więcej
Naruszenie obowiązków informacyjnych banków w prawie umów konsumenckich

Naruszenie obowiązków informacyjnych banków w prawie umów konsumenckich

Edyta Rutkowska-Tomaszewska
Wolters Kluwer Polska
Publikacja stanowi pierwszą na rynku pozycję, która w sposób kompeksowy prezentuje niezwykle aktualną problematykę obowiązków informacyjnych nakładanych na banki w zakresie świadczenia usług bankowych.
63,00 zł
Więcej
System handlu produktem leczniczym i produktami pokrewnymi
Darmowa dostawa - 0 zł!
Darmowa dostawa - 0 zł!

System handlu produktem leczniczym i produktami pokrewnymi

Marcin Ożóg
Wolters Kluwer Polska
Książka omawia handel produktem leczniczym oraz produktami pokrewnymi, czyli m.in. kosmetykami i suplementami diety. Publikacja dotyczy handlu wytworami chemii farmaceutycznej na masową skalę, jest analizą ram prawnych oraz sposobu funkcjonowania systemu, w ramach którego handel taki jest prowadzony....
179,10 zł
199,00 zł
Więcej
Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę