Facebook
Kategorie
Kategorie MENU
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Zarządzanie wiedzą

Sortuj:
Sposób wyświetlania:
Zarządzanie wiedzą

Zarządzanie wiedzą

Dariusz Jemielniak, Andrzej K. Koźmiński
Wolters Kluwer Polska
Podręcznik zawiera omówienie współczesnych koncepcji zarządzania wiedzą i pojęć z nim związanych. Prezentuje przegląd aktualnego stanu nauki w tej dziedzinie. Książka adresowana jest zarówno do studentów, jak i praktyków biznesu. Każdy rozdział składa się z części teoretycznej, przykładu z praktyki....
45,90 zł
51,00 zł
Więcej
Systemy informacyjne i zarządzanie wiedzą

Systemy informacyjne i zarządzanie wiedzą

Spałek Seweryn
CeDeWu
„Zarządzanie wiedzą z wykorzystaniem odpowiednio zaprojektowanych i wdrożonych systemów informacyjnych stanowi współcześnie kluczowy czynnik rozwoju organizacji. Sprawność procesów zbierania i przetwarzania informacji, a także budowania wiedzy, może decydować o zdolności dostosowywania się organizac....
40,50 zł
45,00 zł
Więcej
Zarządzanie wiedzą w tworzeniu konkurencyjności szkoły

Zarządzanie wiedzą w tworzeniu konkurencyjności szkoły

Regina Lenart
Wolters Kluwer Polska
W publikacji zaprezentowano szereg cennych wskazówek i konkretnych rozwiązań dotyczących wykorzystania potencjału szkoły.
43,00 zł
Więcej
Zarządzanie wiedzą w rozwoju obszarów wiejskich

Zarządzanie wiedzą w rozwoju obszarów wiejskich

Anna Krakowiak-Bal, Paweł Łukasik, Bogusz Mikuła, Anna Pietruszka-Ortyl, Urszula Ziemiańcz...
C.H. Beck
Monografia jest zaplanowanym rezultatem projektu badawczego „Zarządzanie wiedzą w procesie budowania konkurencyjności i innowacyjności obszarów wiejskich na zasadach zrównoważonego rozwoju – empiryczna weryfikacja na przykładzie województwa małopolskiego”.Celem zespołu badawczego było powiązanie t....
89,10 zł
99,00 zł
Więcej
Zarządzanie wiedzą w organizacjach w dobie senioralizacji społeczeństwa

Zarządzanie wiedzą w organizacjach w dobie senioralizacji społeczeństwa

Sylwester Pietrzyk
PWE
Problem starzenia się społeczeństw nabiera coraz większego znaczenia dla nich samych i gospodarki, dlatego rządy państw, a także inne organizacje podejmują działania mające na celu zapobieganie negatywnym skutkom tego zjawiska. Przyczyny są dość złożone i mają podłoże zarówno społeczne, ekonomiczne,....
53,91 zł
59,90 zł
Więcej
Przywództwo, zaufanie i zarządzanie wiedzą w innowacyjnych przedsiębiorstwach

Przywództwo, zaufanie i zarządzanie wiedzą w innowacyjnych przedsiębiorstwach

Joanna Paliszkiewicz
CeDeWu
Innowacyjność przedsiębiorstw jest uznawana za jeden z kluczowych czynników decydujących o ich przewadze konkurencyjnej. Poszukiwania zasobów i zdolności przedsiębiorstw, które wspierają kreowanie innowacji skłoniły autorkę do badań w tym obszarze. Celem książki jest przedstawienie podstaw teoretycz....
54,00 zł
60,00 zł
Więcej
Przedsiębiorczość i zarządzanie innowacjami Wiedza technologia konkurencja przedsiębiorstwo

Przedsiębiorczość i zarządzanie innowacjami Wiedza technologia konkurencja przedsiębiorstwo

J.Zbigniew Makieła, M.Magdalena Struss
C.H. Beck
Przedsiębiorczość należy do aktualnej i stale rozwijającej się problematyki prac naukowych, zarówno na polu rozważań teoretycznych badań podstawowych, jak i prac aplikacyjnych. Ukształtowana postawa przedsiębiorcza, aktywność przedsiębiorców i społeczeństwa, w decydującym stopniu wpływają na wzrost....
89,10 zł
99,00 zł
Więcej
Zarządzanie wiedzą w klastrach i sieciach w przemysłach kreatywnych

Zarządzanie wiedzą w klastrach i sieciach w przemysłach kreatywnych

Sławomir Olko
CeDeWu
Współpraca pomiędzy organizacjami w ramach sieci i klastrów obejmuje wiele obszarów, w tym obszar kreatywności, a więc umiejętności tworzenia nowych, niespotykanych do tej pory rozwiązań. Zjawisko to zostało przebadane w klastrach kreatywnych, czyli klastrach działających w sektorach kreatywnych i k....
55,80 zł
62,00 zł
Więcej
Zarządzanie wiedzą a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa międzynarodowego

Zarządzanie wiedzą a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa międzynarodowego

Marcin Soniewicki
Difin
We współczesnej literaturze, zarówno naukowej, jak i publicystycznej, często podkreśla się znaczenie wiedzy w gospodarce. Powszechnie używane są terminy „gospodarka oparta na wiedzy” czy „gospodarka wiedzy”. Co jednak w praktyce oznaczają one dla szeroko rozumianego przedsiębiorstwa – nie tylko dla....
40,50 zł
45,00 zł
Więcej
Zarządzanie wiedzą w ochronie zdrowia z wykorzystaniem wybranych rozwiązań ICT
Promocja!
Promocja!

Zarządzanie wiedzą w ochronie zdrowia z wykorzystaniem wybranych rozwiązań ICT

Tomasz Adam Karkowski, Karol Korczak
Wolters Kluwer Polska
W publikacji omówiono problematykę zarządzania wiedzą w ochronie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem kontekstu zastosowań technologii informacyjno-komunikacyjnych.
89,10 zł
99,00 zł
Więcej
Zarządzanie wiedzą w zakładach ubezpieczeń w zakresie kreowania relacji z klientami

Zarządzanie wiedzą w zakładach ubezpieczeń w zakresie kreowania relacji z klientami

Andrzej Grzebieniak
CeDeWu
Na zarządzanie wiedzą można patrzeć zarówno z perspektywy makro, czyli gospodarki, jak i mikro, czyli przedsiębiorstw. Przyjęcie w książce perspektywy mikro oznaczało skoncentrowanie się na zbadaniu teoretycznych i empirycznych współzależności zachodzących między poziomem wiedzy w zakresie kreowania....
63,90 zł
71,00 zł
Więcej