Facebook
Kategorie
Kategorie MENU
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.
do -90%

Marketing w firmie

Sortuj:
Sposób wyświetlania:
Sprzedaż bez sprzedawania

Sprzedaż bez sprzedawania

Paweł Fortuna
Wydawnictwo Naukowe PWN
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Komunikacja marketingowa

Komunikacja marketingowa

Teresa Taranko
Wydawnictwo Nieoczywiste
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w nie....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej
Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Marcin Żukowski
Helion
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale konieczno....
35,91 zł
39,90 zł
Więcej
Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business

Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business

Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński
Wydawnictwo Nieoczywiste
Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i mierników, ograniczając naukową dyskusję do minimum i skupia....
71,11 zł
79,00 zł
Więcej
Zasady zarządzania

Zasady zarządzania

Dariusz Jemielniak, Andrzej K. Koźmiński, Dominika Latusek-Jurczak
Wolters Kluwer Polska
"Podejmowane w książce zagadnienia są równie silnie osadzone w praktyce, jak i w teorii. Gwarantuje to przyjęta w niej koncepcja metodyczna..."
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej
Promocja!
Darmowa dostawa - 0 zł!
Promocja!
Darmowa dostawa - 0 zł!

Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej

Andrzej Kłosowski
Wolters Kluwer Polska
W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych.
103,20 zł
129,00 zł
Więcej
70 sposobów na rozkochanie klienta w Twoim e-biznesie

70 sposobów na rozkochanie klienta w Twoim e-biznesie

Paweł Krzyworączka
Helion
Klient. Czyż nie jest to najpiękniejsze słowo na świecie? E-przedsiębiorco! Skoro prowadzisz swój biznes w sieci, to z pewnością wiesz, jakie są niezbędne składowe Twojego sukcesu: to świetny produkt, sprawny marketing, no i oczywiście dobrze napisane oprogramowanie, dzięki któremu klient będzie móg....
35,91 zł
39,90 zł
Więcej
Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw

Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw

Monika Zajkowska
CeDeWu
Współczesny rynek, niezwykle turbulentny i często nieprzewidywalny, stwarza obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału innowacyjnego i marketingowego. Dyskusja na ten temat generuje rosnące zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu rozwoju innowac....
54,00 zł
60,00 zł
Więcej
Rework

Rework

Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Helion
Mamy dwudziesty pierwszy wiek, więc w drodze do osiągnięcia biznesowego sukcesu nie oglądaj się na święte krowy, tylko zdaj się na niekonwencjonalną wiedzę i doświadczenie założycieli firmy 37signals. Nie używają oni żargonu charakterystycznego dla biznesowych doradców czy absolwentów studiów MBA. O....
40,40 zł
44,90 zł
Więcej
Zarządzanie w mediach
Promocja!
Promocja!

Zarządzanie w mediach

Tadeusz Kowalski
Wolters Kluwer Polska
W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od mediów długookresowego planowania oraz przewidywania trendów. Autor podejmuje tak istotne zagadnienia jak: zarząd....
33,60 zł
42,00 zł
Więcej
Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem
Archiwum
Archiwum

Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem

Meerman Scott David
Wolters Kluwer Polska
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji? We współczesnym coraz szybszym....
Więcej