Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa

Książki, ebooki i publikacje: Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa
Sortuj:
Sposób wyświetlania
Promocja!

Tylko 10 egz. -20%
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji

Tadeusz Oleksyn

Publikacja w sposób kompleksowy ujmuje problematykę zarządzania zasobami ludzkimi.

Cena regularna: 149,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 104,30 zł
Cena regularna: 149,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 104,30 zł
Już od: 119,20 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska OFE-0257 W04P01 Rok publikacji: 2016
Promocja!

Tylko 10 egz. -20%
Nowe kierunki w organizacji i zarządzaniu. Organizacje,...

Beata Glinka, Monika Kostera

Publikacja prezentuje wybrane istotne kierunki i tendencje w naukach o organizacji i zarządzaniu, które są powszechnie znane w Europie i Stanach Zjednoczonych, a z którymi polski czytelnik do tej pory miał ograniczony kontakt.

Cena regularna: 76,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 57,00 zł
Cena regularna: 76,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 57,00 zł
Już od: 60,80 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska Rok publikacji: 2016

Książki i ebooki Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa

Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa to formalny układ jednostek i komórek organizacyjnych, który precyzyjnie określa podział stanowisk, uprawnień oraz odpowiedzialności. Pozwala na jasne rozgraniczenie zadań i obowiązków, a także obrazuje wzajemne zależności między pracownikami oraz kierownikami. W skład struktury wchodzą takie elementy jak regulamin organizacyjny, opis stanowisk pracy oraz schemat organizacyjny.

Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa pełni ważne funkcje w tym:

  • wyznaczanie zakresu obowiązków,
  • organizowanie struktury zarządzania,
  • ustalanie przepływu informacji
  • wskazywanie uprawnień decyzyjnych.

Profinfo – miejsce dla osób rozwijających kompetencje organizacyjne

Stały rozwój i dostęp do fachowych materiałów są ważne dl...

Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa to formalny układ jednostek i komórek organizacyjnych, który precyzyjnie określa podział stanowisk, uprawnień oraz odpowiedzialności. Pozwala na jasne rozgraniczenie zadań i obowiązków, a także obrazuje wzajemne zależności między pracownikami oraz kierownikami. W skład struktury wchodzą takie elementy jak regulamin organizacyjny, opis stanowisk pracy oraz schemat organizacyjny.

Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa pełni ważne funkcje w tym:

  • wyznaczanie zakresu obowiązków,
  • organizowanie struktury zarządzania,
  • ustalanie przepływu informacji
  • wskazywanie uprawnień decyzyjnych.

Profinfo – miejsce dla osób rozwijających kompetencje organizacyjne

Stały rozwój i dostęp do fachowych materiałów są ważne dla osób odpowiedzialnych za organizację i zarządzanie przedsiębiorstwem. W księgarni Profinfo można znaleźć bogaty wybór książek, publikacji oraz ebooków poświęconych strukturze organizacyjnej i szerzej rozumianemu zarządzaniu. Proponowane pozycje łączą rzetelną teorię z praktycznymi przykładami, wspierając zarówno doświadczonych menedżerów, jak i osoby poszukujące nowych rozwiązań. Profinfo to miejsce, które pomaga efektywnie realizować cele i usprawniać funkcjonowanie firm.

Rozwiń Zwiń
Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę