Facebook
Kategorie
Kategorie
Strefa Aplikanta
Rabat -50%
Koronawirus a prawo Koronawirus a prawo

Misja, wartości i wizerunek firmy

Sortuj:
Sposób wyświetlania:
Wymagania dotyczące wyglądu pracownika jako ingerencja w sferę jego wolności

Wymagania dotyczące wyglądu pracownika jako ingerencja w sferę jego wolności

Irmina Miernicka
Wolters Kluwer Polska
Kompleksowa analiza zagadnienia ingerencji w wygląd pra­cownika.
89,10 zł
99,00 zł
Więcej
Zasady zarządzania

Zasady zarządzania

Dariusz Jemielniak, Andrzej K. Koźmiński, Dominika Latusek-Jurczak
Wolters Kluwer Polska
"Podejmowane w książce zagadnienia są równie silnie osadzone w praktyce, jak i w teorii. Gwarantuje to przyjęta w niej koncepcja metodyczna..."
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Unormowania compliance w korporacjach
Promocja!
Darmowa dostawa - 0 zł!
Promocja!
Darmowa dostawa - 0 zł!

Unormowania compliance w korporacjach

Tomasz Braun
Wolters Kluwer Polska
Autor przedstawia istotę compliance, problemy wynikające z braku zarządzania zgodnością, związane z tym oczekiwania nadzorcze i obowiązki legislacyjne oraz wprowadzane na świecie rozwiązania modelowe.
159,20 zł
199,00 zł
Więcej
Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej
Promocja!
Darmowa dostawa - 0 zł!
Promocja!
Darmowa dostawa - 0 zł!

Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej

Andrzej Kłosowski
Wolters Kluwer Polska
W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych.
103,20 zł
129,00 zł
Więcej
Psychologia zarządzania w organizacji
Promocja!
Promocja!

Psychologia zarządzania w organizacji

Maria Zawadzka Anna
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autorzy prezentują psychologiczne podejście do zarządzania organizacją. Problematyka rozpatrywana jest zarówno w aspekcie wewnętrznym, odnoszącym się do funkcjonowania człowieka w strukturach biznesowych oraz postrzegania ludzkiego aspektu organizacji, jak i zewnętrznym, budując wizerunek i markę pr....
39,21 zł
49,00 zł
Więcej
Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić

Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić

Maciej Gnyszka
Helion
Podręcznik skutecznego networkera Networking jest niemal tak stary jak ludzkość. W tradycyjnym rozumieniu to po prostu wymiana informacji i zasobów oraz wzajemne poparcie. Wszystko to jest możliwe dzięki sieci dobrych kontaktów. W 2006 roku w Polsce zaczęła działać BNI — największa organizacja rekom....
35,91 zł
39,90 zł
Więcej
Skuteczne social media Prowadź działania osiągaj zamierzone efekty

Skuteczne social media Prowadź działania osiągaj zamierzone efekty

Anna Miotk
Helion
Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na t....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Psychologia Sprzedaży droga do sprawczości niezależności i pieniędzy
Promocja!
Promocja!

Psychologia Sprzedaży droga do sprawczości niezależności i pieniędzy

Mateusz Grzesiak
Helion
Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę ucznio....
23,92 zł
29,90 zł
Więcej
Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku

Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku

Marek Kozłowski
Wolters Kluwer Polska
Publikacja pokazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką, i udowadnia, że czasem nawet niewielka zmiana, niewymagająca dużych nakładów finansowych, może przynieść zaskakująco dobre rezultaty.
71,20 zł
76,00 zł
Więcej
Psychologia Sprzedaży droga do sprawczości niezależności i pieniędzy
Promocja!
Promocja!

Psychologia Sprzedaży droga do sprawczości niezależności i pieniędzy

Mateusz Grzesiak
Helion
Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę ucznio....
31,92 zł
39,90 zł
Więcej
Metody badania wizerunku w mediach

Metody badania wizerunku w mediach

Tomasz Gackowski, Marcin Łączyński
CeDeWu
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest....
40,50 zł
45,00 zł
Więcej
Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem
Promocja!
Promocja!

Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem

Krystyna Wojcik
Wolters Kluwer Polska
Najnowsze, szóste wydanie klasycznej już publikacji dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnień pochodnych. Główne obszary tematyczne to m.in.:Podstawowe pojęcia, istota, cechy tożsamościowe, funkcje, motywy prowadzenia (w tym marketingowe), wady i zalety różnyc....
95,19 zł
119,00 zł
Więcej
Jak zarabiać w internecie

Jak zarabiać w internecie

Tomasz Bonek, Marta Smaga
Wydawnictwo Nieoczywiste
Książka stanowi kompleksowe źródło aktualnej wiedzy na temat tworzenia skutecznych, czyli przynoszących zyski witryn internetowych, a także ich promowania, budowania oglądalności i wizerunku. Jest to również poradnik dotyczący efektywnej promocji firm, organizacji, produktów i osób w sieci za pośred....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej