Facebook
Kategorie
Kategorie MENU
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Marketing

Sortuj:
Sposób wyświetlania:
Badania jakościowe metody i zastosowania

Badania jakościowe metody i zastosowania

Mirosława Kaczmarek, Iwona Olejnik, Agnieszka Springer
CeDeWu
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wia­rygodna i szybko d....
49,50 zł
55,00 zł
Więcej
Komunikacja marketingowa

Komunikacja marketingowa

Teresa Taranko
Wydawnictwo Nieoczywiste
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w nie....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej
Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Marcin Żukowski
Helion
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale konieczno....
35,91 zł
39,90 zł
Więcej
Czujesz? czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet

Czujesz? czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet

Katarzyna Pawlikowska, Marek Poleszak
CeDeWu
Celem publikacji „CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowania....
37,80 zł
42,00 zł
Więcej
Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business

Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business

Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński
Wydawnictwo Nieoczywiste
Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i mierników, ograniczając naukową dyskusję do minimum i skupia....
71,11 zł
79,00 zł
Więcej
Zarządzanie i planowanie marketingowe

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski
Wydawnictwo Naukowe PWN
Podręcznik akademicki do zarządzania i planowania marketingowego, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, stanowiący również znakomity poradnik dla praktyków.
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Jakościowe metody badań marketingowych

Jakościowe metody badań marketingowych

Dominika Maison
Wydawnictwo Naukowe PWN
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Marketing

Marketing

Henryk Mruk
Wydawnictwo Naukowe PWN
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Marketing Podręcznik akademicki

Marketing Podręcznik akademicki

Eugeniusz Michalski
Wydawnictwo Naukowe PWN
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i....
71,11 zł
79,00 zł
Więcej
Podstawy finansów

Podstawy finansów

Dorota Korenik, Stanisław Korenik
Wydawnictwo Naukowe PWN
Nowoczesny podręcznik do przedmiotów: Podstawy nauki o finansach i Finanse na studiach licencjackich i magisterskich na kierunkach - Finanse i bankowość oraz Zarządzanie i marketing. Książka składa się z 4 części i prezentuje: ogólne wiadomości o finansach, podstawowe pojęcia i kategorie finansowe,....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Kreatywność w reklamie

Kreatywność w reklamie

Anna Murdoch
Wydawnictwo Naukowe PWN
Jak pisać teksty reklamowe? Jak doskonalić swe umiejętności? Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej? To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w niniejszej książce. Autorka, dzieląc się swoją wiedzą i b....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Marketing Automation Revolution

Marketing Automation Revolution

Grzegorz Błażewicz
Wydawnictwo Naukowe PWN
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW pages, in mobile apps, maps, or transaction systems. A....
71,11 zł
79,00 zł
Więcej
Wizualna strona biznesu Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków
Promocja!
Promocja!

Wizualna strona biznesu Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków

Dan Roam
Helion
Narysuj własną mapę sukcesu! Rysunek jako forma komunikacji towarzyszy ludzkości od 40 tysięcy lat — a może nawet i dłużej. To najstarsze i najdoskonalsze źródło wiedzy o życiu ludzi w epoce kamienia, a także we wszystkich późniejszych epokach. Nie powinno nas więc dziwić, że wizualny przekaz jest n....
31,92 zł
39,90 zł
Więcej
Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw

Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw

Rafał Drewniak, Agnieszka Goździewska-Nowicka, Iwona Posadzińska
CeDeWu
Książka „Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw - Przywództwo, marketing, budżet" - stanowi zbiór zagadnień dotyczących funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dokonując analizy problemów tego sektora oraz dostrzegając perspektywy jego rozwoju, należy stwierdz....
35,10 zł
39,00 zł
Więcej
Tajniki Konwersji Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę

Tajniki Konwersji Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę

Chris Smith
Helion
Poznaj tajniki konwersji i poczuj, jak zwiększają się Twoje zyski! Marketing — to właśnie on pozwala wyróżnić się z tłumu przeciętnych sprzedawców, usiłujących wcisnąć swoje produkty coraz bardziej świadomym konsumentom. Naprawdę dobry marketing to nie taki, w którym rzucasz się na oślep i próbujesz....
35,91 zł
39,90 zł
Więcej
Marketing w elektroenergetyce

Marketing w elektroenergetyce

Franciszek Krawiec, Stella Krawiec
Difin
Książka pozwala zrozumieć miejsce i rolę marketingu energii i usług elektroenergetycznych w tradycyjnym sektorze elektroenergetycznym. Adresowana jest do menedżerów, członków najwyższego szczebla firm energetycznych, pracowników agencji państwowych oraz kadry naukowej.
49,50 zł
55,00 zł
Więcej
Zarządzanie treścią

Zarządzanie treścią

Casey Meghan
Helion
Strategia zarządzania treścią pozwala na przekazywanie odpowiednich treści we właściwym czasie, we właściwej formie i z właściwych powodów. Niejednokrotnie stanowi to warunek powodzenia różnych przedsięwzięć i jest koniecznym elementem taktyki przedsiębiorstw. Przemyślana strategia jest szczególnie....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Marketing internetowy w turystyce

Marketing internetowy w turystyce

CeDeWu
JAK ZWIĘKSZYĆ LICZBĘ KLIENTÓW I ZMAKSYMALIZOWAĆ ZYSK SWOJEGO OBIEKTU HOTELARSKIEGO! Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketing....
72,00 zł
80,00 zł
Więcej
SEO & SEM Przewodnik dla zaawansowanych po Webmarketingu

SEO & SEM Przewodnik dla zaawansowanych po Webmarketingu

CeDeWu
Search engine optymalization (SEO), czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, to zbiór metod, dzięki którym witryna internetowa pojawia się wśród pierwszych wyników pokazywanych przez przeglądarkę Google czy Bing. SEO jest więc podstawowym czynnikiem sukcesu w każdej działalności w sieci - od osob....
89,10 zł
99,00 zł
Więcej
Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku

Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku

Andrzej Szromnik
Wolters Kluwer Polska
W publikacji w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
79,20 zł
99,00 zł
Więcej
Rewolucja z Marketing Automation

Rewolucja z Marketing Automation

Grzegorz Błażewicz
Wydawnictwo Naukowe PWN
Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w a....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej
E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy

E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy

Jarosław Królewski, Paweł Sala
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca techn....
71,11 zł
79,00 zł
Więcej
Marketing bankowy

Marketing bankowy

Małgorzata Kolasa
CeDeWu
Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficz- nych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polskimi przykładami. W publikacji poruszono zarówno tematy nowe, jak i te, którym poświęcono znacznie mniej uwagi w literaturze zwartej, co czyni te prace wyją....
38,69 zł
43,00 zł
Więcej
Video marketing nie tylko na YouTube

Video marketing nie tylko na YouTube

Magdalena Daniłoś
Helion
Obraz wart więcej niż tysiąc słów Tworzenie treści video jeszcze nigdy nie było takie proste! Dziś każdy może przecież nakręcić film zwykłym smartfonem, a znaczenie przekazu video w budowaniu świadomości marki jest nieprzecenione. To olbrzymie pole do popisu dla kreatywnego marketera. Czujesz to? Cz....
35,91 zł
39,90 zł
Więcej
Pamiętnik Adwokata

Pamiętnik Adwokata

Rafał Chmielewski
Helion
Skuteczny marketing to warunek sukcesu kancelarii prawnej. Banał? Oczywiście, że tak. Dzisiaj. Bo jeszcze kilka lat temu wielu prawnikom aktywne wychodzenie do klienta nie wydawało się potrzebne. Kontakty, polecenia — tak. Promocja, w dodatku internetowa? Niekoniecznie. Dziś wszystko się zmieniło. B....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Podstawy marketingu Podręcznik

Podstawy marketingu Podręcznik

Aldona Nowacka, Robert Nowacki
Difin
Nowoczesny podręcznik zawierający fundamentalną wiedzę marketingową zgodną z obowiązującym programem nauczania i rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny.
25,20 zł
28,00 zł
Więcej
Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Henryk Mruk
Wolters Kluwer Polska
Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla właścicieli podmiotów medycznych, osób zarządzających placówkami medycznymi oraz pracowników tych placówek, a także podmiotów współpracujących z placówkami medycznymi (dostawców sprzętu, leków, usług).
47,20 zł
51,00 zł
Więcej
Internetowe narzędzia wspomagające opiekę zdrowotną

Internetowe narzędzia wspomagające opiekę zdrowotną

Karol Korczak
Wolters Kluwer Polska
W publikacji dokonano identyfikacji kluczowych czynników wpływających na rozwój wykorzystania internetowych narzędzi wspomagających opiekę zdrowotną w polskich podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a także: usystematyzowano podstawowe terminy związane z wykorzystaniem Internetu w opiec....
51,00 zł
Więcej
Pozyskiwanie kapitału na innowacyjne przedsięwzięcia w opiece zdrowotnej

Pozyskiwanie kapitału na innowacyjne przedsięwzięcia w opiece zdrowotnej

Tomasz Adam Karkowski, Lucyna Lewandowska
Wolters Kluwer Polska
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat źródeł i form finansowania projektów innowacyjnych w sektorze opieki zdrowotnej. Autorzy omawiają samą istotę innowacyjności, jej determinanty i ich wpływ na poziom rozwoju polskiej gospodarki. Prezentują różne formy finansowania przedsięwzięć innowacyjnych....
59,00 zł
Więcej
Employer Branding

Employer Branding

Paweł Berłowski, Milena Daria Majewska, Jarosław Marciniak, Małgorzata Rzewuska, Mariusz W...
Wolters Kluwer Polska
Nie ma wątpliwości, że spójne i konsekwentne działania employer brandigowe przyczyniają się do budowania przewagi rynkowej, umacniania marki, w konsekwencji - pozyskanie talentów staje się dużo łatwiejsze. Coraz więcej firm decyduje się na wpisanie budowy wizerunku w strategię firmy. <br />....
8,10 zł
9,00 zł
Więcej
Marketing żywności

Marketing żywności

Hanna Górska-Warsewicz, Karol Krajewski, Monika Świątkowska
Wolters Kluwer Polska
Książka przybliża problematykę współczesnego marketingu żywności, dostarczając odpowiedzi na fundamentalne pytania, m.in. o to, jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiące ofertę wartości i zarządzać nimi, w jaki sposób kreować markę produktu żywnościowego, jak prowadzić komunikację z akt....
80,09 zł
89,00 zł
Więcej
Marketing na rynku międzynarodowym

Marketing na rynku międzynarodowym

Wojciech Grzegorczyk
Wolters Kluwer Polska
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia: w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych,jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalnoś....
45,90 zł
51,00 zł
Więcej
Zarządzanie w mediach

Zarządzanie w mediach

Tadeusz Kowalski
Wolters Kluwer Polska
W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od mediów długookresowego planowania oraz przewidywania trendów. Autor podejmuje tak istotne zagadnienia jak: zarząd....
42,00 zł
Więcej
Marketing usług zdrowotnych

Marketing usług zdrowotnych

Beata Nowotarska-Romaniak
Wolters Kluwer Polska
.. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnien dotyczacych marketingu placówek sluzby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Ksiazka pomaga: – zrozumiec, na czym polega plan marketingowy,– poznac role i funkcjonowanie syste....
49,00 zł
Więcej
Alianse marketingowe

Alianse marketingowe

Andrzej Sznajder
Wydawnictwo Nieoczywiste
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Jakość i marketing usług medycznych

Jakość i marketing usług medycznych

Katarzyna Krot
Wolters Kluwer Polska
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia.
52,00 zł
Więcej
Marketing w szkolnictwie.

Marketing w szkolnictwie.

Hanna Hall
Wolters Kluwer Polska
Kompleksowe opracowanie na temat adaptacji marketingu do potrzeb instytucji edukacyjnych o charakterze niekomercyjnym.
39,00 zł
Więcej
Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem
Archiwum
Archiwum

Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem

Meerman Scott David
Wolters Kluwer Polska
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji? We współczesnym coraz szybszym....
Więcej