Organizacja Policji
Organizacja Policji określona jest przez ustawę o Policji z 6 kwietnia 1990 r. Zgodnie z nią Policja składa się ze służb: kryminalnej, śledczej, spraw wewnętrznych, prewencyjnej i wspomagającej jej działalność w obszarze logistycznym, organizacyjnym i technicznym. Składają się na nią również: policja sądowa, Wyższa Szkoła Policji, wyodrębnione oddziały prewencji i pododdziały antyterrorystyczne oraz instytuty badawcze.
W skład organizacji administracyjnej Policji wchodzą:
- Komendant Główny Policji,
- Komendant Wojewódzki Policji,
- Komendant Powiatowy Policji,
- Komendant Komisariatu Policji,
- Kierownik Posterunku Policji.

System prawa pracy. TOM I. Część ogólna

Polska i europejska reforma ochrony danych osobowych

Ustawa o Policji. Komentarz praktyczny

Dokumenty w zatrudnieniu na podstawie pragmatyk służbowych. Wzory i komentarze

Współpraca policjantów z osobowymi źródłami informacji

Służby specjalne w strukturze władz publicznych. Zagadnienia prawnoustrojowe

Status służb mundurowych i funkcjonariuszy w nich zatrudnionych

Policja na świecie

Czynności operacyjno-rozpoznawcze i ich relacje do procesu karnego
