Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Motywowanie pracowników

Motywowanie pracowników jest jedną z funkcji zarządzania, procesem, który ma na celu taką zmianę zachowań pracowników, by ci przyczyniali się do osiągania wyznaczonych przez przedsiębiorstwo/instytucję celów. Motywacja związana jest ze sposobem myślenia, potrzebami, emocjami pracownika oraz czynnikami zewnętrznymi i wewnętrznymi, którym podlega. To kształtowanie przekonań, które kierunkują jego zaangażowanie i aktywność. Działanie systemu motywacyjnego, ze względu na źródło motywacji, można podzielić na trzy grupy:

  • motywacja indywidualna,
  • motywacja wzajemna pracowników,
  • motywacja firmy.

Proces motywacji zaczyna się od zwrócenia uwagi na podstawowe potrzeby pracownika, bez których zaspokojenia proces motywacyjny będzie nieskuteczny lub mało efektywny.

Sortuj:
Benefity. Jak budować atrakcyjną ofertę dla pracowników
Promocja!
Promocja!

Benefity. Jak budować atrakcyjną ofertę dla pracowników

Martyna Domaradzka, Iwona Grochowska, Tomasz Kret, Joanna Liksza, Małgorzata Machała, Magd...
Wolters Kluwer Polska
Wszystkie najistotniejsze zagadnienia związane ze świadczeniami pozapłacowymi oferowanymi przez pracodawców.
29,40 zł
49,00 zł
Więcej
Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 2 Motywacja i uczenie się

Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 2 Motywacja i uczenie się

Robert Johnson, Vivian McCann, Philip Zimbardo
Wydawnictwo Naukowe PWN
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom....
80,09 zł
89,00 zł
Więcej
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Zarządzanie zasobami ludzkimi

naukowa Krawczyk-Bryłka Beata redakcja, Michał Tomczak
Difin
Książka jest poświęcona wybranym procesom zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie. Przygotowana została jako podręcznik dla osób, które odpowiadają za te procesy w organizacji, i tych, które chcą przygotować się do pracy w działach HR. Przedstawiono w niej najważniejsze zasady dotyczące bu....
61,19 zł
68,00 zł
Więcej
Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania

Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania

Urszula Gros
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka przedstawia, jak skutecznie porozumiewać się, zwiększać satysfakcję z pracy, efektywnie włączyć się w wykonywanie celu grupowego i unikać błędnej interpretacji otaczającego środowiska czyli jak zostać doskonałym liderem, menedżerem lub pracownikiem. Pozycja prezentuje następujące zagadnienia....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej
Podstawy zarządzania organizacjami
Darmowa dostawa - 0 zł!
Darmowa dostawa - 0 zł!

Podstawy zarządzania organizacjami

W.Ricky Griffin
Wydawnictwo Naukowe PWN
Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika, z którego skorzystały już ponad dwa miliony studentów przygotowujących się do kariery w biznesie. Autor zachowując wszystkie zasadnicze treści kompleksowej publikacji, które w przeszłości zdecydowały o jej sukcesie, dodał wiele nowych elementów i u....
120,60 zł
134,00 zł
Więcej
Psychologia. Kluczowe koncepcje. Tom 2. Motywacja i uczenie się

Psychologia. Kluczowe koncepcje. Tom 2. Motywacja i uczenie się

Robert Johnson, Vivian McCann, Philip Zimbardo
Wydawnictwo Naukowe PWN
Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii.
62,10 zł
69,00 zł
Więcej
Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta

Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta

Marcin Gąsior, Łukasz Skowron
Difin
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, za....
44,99 zł
49,99 zł
Więcej
Jak wynagradzać pracowników w start-upach i małych firmach Wskazówki dla przedsiębiorców zarządzają
Promocja!
Promocja!

Jak wynagradzać pracowników w start-upach i małych firmach Wskazówki dla przedsiębiorców zarządzają

Piotr Sedlak
Helion
Wynagradzaj pracowników mądrze — to z nimi budujesz sukces swojej firmy. Mniej więcej 40% PKB tworzonego przez firmy w Polsce zawdzięczamy mikro i małym przedsiębiorstwom. To sporo, dlatego ekonomiści podkreślają, jak ważne są niewielkie biznesy. Dużo rzadziej wspominają o liczbie obowiązków spoczyw....
41,65 zł
49,00 zł
Więcej
Zarządzanie w organizacjach sektora publicznego

Zarządzanie w organizacjach sektora publicznego

Tadeusz Zawadzak
Difin
Podręcznik przedstawia usystematyzowany wykład z podstaw zarządzania, sprawdzony w toku wieloletnich zajęć dydaktycznych i wzbogacony o oceny wyniesione z praktyki zawodowej i badań empirycznych. Opracowanie jest dostosowane do potrzeb dydaktycznych na studiach realizujących podstawy zarządzania, ok....
52,21 zł
58,00 zł
Więcej
Marketing usług zdrowotnych

Marketing usług zdrowotnych

Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
CeDeWu
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar....
49,50 zł
55,00 zł
Więcej
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji
Darmowa dostawa - 0 zł!
Darmowa dostawa - 0 zł!

Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji

Tadeusz Oleksyn
Wolters Kluwer Polska
Publikacja w sposób kompleksowy ujmuje problematykę zarządzania zasobami ludzkimi.
149,00 zł
Więcej
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Promocja!
Promocja!

Zarządzanie zasobami ludzkimi

Michael Armstrong, Stephen Taylor
Wolters Kluwer Polska
Kluczowa pozycja z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Opisano w niej wszystkie najważniejsze obszary tej dziedziny.
113,40 zł
189,00 zł
Więcej
Zarządzanie dla bystrzaków

Zarządzanie dla bystrzaków

Peter Economy, Bob Nelson
Helion
Bądź bystrzakiem, sprawnie zarządzaj ludźmi! Zarządzanie nie jest prostą sprawą. Wymaga od menedżera stałego doskonalenia wiedzy i umiejętności. Nawet doświadczony kierownik może próbować inaczej spojrzeć na swoją pracę i dzięki odkryciu nowych aspektów filozofii oraz technik zarządzania zmodyfikowa....
35,91 zł
39,90 zł
Więcej
Podstawy zarządzania operacyjnego

Podstawy zarządzania operacyjnego

Zdzisław Jasiński
Wolters Kluwer Polska
Nasilanie się konkurencji na rynku powoduje, że coraz większego znaczenia nabiera umiejętność odpowiedzialnego zarządzania. Aby tak zarządzać, menedżer musi mieć wiedzę o współczesnych systemach wytwarzania oraz dobrze się orientować w związanych z tym zagadnieniach technicznych i socjopsychologiczn....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Zatrudniaj mistrzów. Sekrety poszukiwania i selekcjonowania wybitnych pracowników

Zatrudniaj mistrzów. Sekrety poszukiwania i selekcjonowania wybitnych pracowników

David Snyder
Wolters Kluwer Polska
Wyzwaniem dla każdego pracodawcy jest zatrudnienie odpowiednich osób. To ludzie są kapitałem przedsiębiorstwa decydującym o jego sukcesie. Jak wybrać najlepszego pracownika spośród innych kandydatów? Jak zachęcić ludzi do pozostania z pracodawcą na dłużej? Co zrobić, aby ci najlepsi motywowal....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę